Δημήτρης Αβραμόπουλος: Διευκρινίσεις για τη φράση «δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά» και ότι «δεν αναφερόμουν στους Έλληνες εισαγγελείς»
Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος διευκρίνισε στο Action24 ότι η φράση του για το Qatargate δεν αφορούσε τους Έλληνες εισαγγελείς, τους οποίους σέβεται και εκτιμά

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος διευκρίνισε ότι η φράση του «δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά» δεν αφορούσε τους Έλληνες εισαγγελείς, τους οποίους, όπως είπε, σέβεται και εκτιμά. Όπως εξήγησε σε τηλεφωνική παρέμβασή του στο Action24, αναφερόταν σε χαμηλόβαθμους αστυνομικούς στο Βέλγιο που χειρίστηκαν την υπόθεση του Qatargate, ενώ επανέλαβε ότι εμπιστεύεται την ελληνική Δικαιοσύνη και δεν έχει πρόβλημα με την άρση της ασυλίας του.
Πιο αναλυτικά
Διευκρινίσεις έδωσε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος για τη φράση «δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά» που χρησιμοποίησε σε συνέντευξή του, κάνοντας τηλεφωνική παρέμβαση σε εκπομπή του Action24, όπου και μιλούσαν για την υπόθεση του Qatargate.
«Σαφώς και δεν αναφερόμουν στους Έλληνες εισαγγελείς, τους οποίους και σέβομαι και εκτιμώ» είπε αρχικά ο πρώην Επίτροπος της Ε.Ε. και συνέχισε:
«Μιλάω γι’ αυτούς τους χαμηλόβαθμους αστυνομικούς για τους οποίους γίνονται και έρευνες στο Βέλγιο, οι οποίοι χωρίς να έχουν ιδέα τι γίνεται, έφτιαξαν το ένταλμα, το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι και άκυρο. Αυτό όμως, δεν έχει σημασία».
Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος ξεκαθάρισε ότι «δεν αναφερόμουν στους Έλληνες εισαγγελείς. Γι’ αυτό και όταν έκανα τη δήλωση είπα ότι εμπιστεύομαι την ελληνική Δικαιοσύνη και ότι δεν έχω καμία δυσκολία να δεχτώ την άρση της ασυλίας μου. Συνεπώς δεν υπάρχει κανένα ζήτημα. Κάνω τη διευκρίνιση για να μην υπάρξουν και παρανοήσεις».
Δείτε το βίντεο του Action24:
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.