LIFE

Λιάγκας για το μέλλον της εκπομπής και η αντίδραση του Μπαλάσκα – «Δηλαδή τέλειωσε το Πρωινό;»

Ο Γιώργος Λιάγκας άναψε συζήτηση στο «Πρωινό» το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου, με τον Σταύρο Μπαλάσκα να αντιδρά χιουμοριστικά για το μέλλον της εκπομπής.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Μία ατάκα του Γιώργου Λιάγκα στον αέρα του «Πρωινού» στάθηκε αφορμή για έναν χιουμοριστικό διάλογο με τον Σταύρο Μπαλάσκα, το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου, προκαλώντας την περιέργεια τόσο των συνεργατών του όσο και των τηλεθεατών.

Όλα ξεκίνησαν αμέσως μετά την επιστροφή από το διαφημιστικό διάλειμμα, όταν ο παρουσιαστής καλωσόρισε το κοινό λέγοντας: «Καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα. Καλώς ήρθατε στην αγαπημένη σας τηλεοπτική πρωινή συνήθεια, στο “Πρωινό”, που διανύει την προτελευταία εβδομάδα της ζωής του». Η συγκεκριμένη φράση προκάλεσε αμέσως αντιδράσεις στο πλατό, με τον Σταύρο Μπαλάσκα να σχολιάζει με χιούμορ τα λεγόμενα του παρουσιαστή, δίνοντας το έναυσμα για έναν ιδιαίτερο διάλογο γύρω από το μέλλον της εκπομπής και την επόμενη τηλεοπτική σεζόν.

Το κλίμα παρέμεινε χαλαρό, με τον Γιώργο Λιάγκα να συνεχίζει κανονικά τη ροή της εκπομπής, ενώ η ατάκα του δεν πέρασε απαρατήρητη και σχολιάστηκε έντονα τόσο μέσα στο πλατό όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο διάλογος Γιώργου Λιάγκα – Σταύρου Μπαλάσκα για το Πρωινό

  • Σταύρος Μπαλάσκας: Της ζωής του; Δηλαδή τέλειωσε το Πρωινό; Έτσι όπως το ‘πες… Ανατρίχιασα…
  • Γιώργος Λιάγκας: Έτσι σου ‘χα πει εγώ ότι θα κάνω και του χρόνου;
  • Σταύρος Μπαλάσκας: Όχι
  • Γιώργος Λιάγκας: Πώς το βγάζεις αυτό το συμπέρασμα;
  • Σταύρος Μπαλάσκας: Το ξέρεις εσύ αν θα κάνεις και του χρόνου;
  • Γιώργος Λιάγκας: Εγώ σου έχω πει, εγώ δεν ξέρω αν θα κάνω του χρόνου. Εσύ έχεις κάποια πληροφόρηση που δεν έχω εγώ;
  • Σταύρος Μπαλάσκας: Καμία, καμία.
  • Γιώργος Λιάγκας: Άρα πώς μιλάς εξ ονόματός μου;
  • Σταύρος Μπαλάσκας: Δεν μιλάω ρε Γιώργο, αλλά έτσι όπως το ‘πες «είναι ότι της ζωής του το Πρωινό».
  • Γιώργος Λιάγκας: Μα είναι δυνατόν να είμαι εγώ εδώ, να μην έχω πει τίποτα εγώ για μένα, και να βγεις να το λες εσύ; Και θα λέει τώρα ο κόσμος, «για να το λέει ο Μπαλάσκας, πάει να πει ότι το ξέρει».
  • Σταύρος Μπαλάσκας: Εννοείται ότι δεν ξέρω τίποτα. Από πού κι ως πού θα ξέρω εγώ, δεν ξέρει κανένας τίποτα. Αλλά έτσι όπως το ‘πες, συγγνώμη, μου φάνηκε λίγο κάπως.
  • Γιώργος Λιάγκας: Τελειώνει το Πρωινό την άλλη εβδομάδα;
  • Σταύρος Μπαλάσκας: Της ζωής του, είπες
  • Γιώργος Λιάγκας: Να δούμε τώρα τι θα γίνει, έχει ο Θεός. Καλά και για πάντα να τελειώσει, δεν χάθηκε η Βενετιά βελόνι, θα υπάρξει άλλος.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Λιάγκας για το μέλλον της εκπομπής και η αντίδραση του Μπαλάσκα – «Δηλαδή τέλειωσε το Πρωινό;»