Ζήνα Κουτσελίνη: Βαρύ το κλίμα στις «Αλήθειες με τη Ζήνα» – η αποκάλυψη για τον τίτλο της νέας εκπομπής (Βίντεο)
Η Ζήνα Κουτσελίνη, εμφανώς φορτισμένη στις 25 Ιουνίου, μίλησε για το τέλος των «Αλήθειες με τη Ζήνα» στο STAR μετά από 11 χρόνια.

Η Ζήνα Κουτσελίνη αποχαιρέτησε συγκινημένη τις «Αλήθειες με τη Ζήνα» μετά από 11 χρόνια στο STAR, μιλώντας για το κλείσιμο ενός επιτυχημένου κύκλου και για τη νέα της αρχή στην πρωινή ζώνη του καναλιού. Η νέα εκπομπή της θα έχει infotainment χαρακτήρα, με συνδυασμό κοινωνικής θεματολογίας, ψυχαγωγίας και lifestyle, ενώ ήδη διαμορφώνεται η ομάδα της με γνώριμα αλλά και νέα πρόσωπα, σε ένα πρόγραμμα που αναμένεται να βγει στον αέρα στις 10:00 το πρωί.
Πιο αναλυτικά
Η Ζήνα Κουτσελίνη σήμερα, Πέμπτη 25 Ιουνίου εμφανίστηκε συναισθηματικά φορτισμένη στο πλατό της εκπομπής Αλήθειες με την Ζήνα, με την παρουσιάστρια να μιλά ανοιχτά για το τέλος της μεσημεριανής εκπομπής της από το STAR μετά από 11 χρόνια. Η ίδια με δάκρυα στα μάτια μίλησε για τον κύκλο αυτό που κλείνει και στέλνει ένα αισιόδοξο μήνυμα για όλα αυτά που έρχονται.
Για όσους δεν γνωρίζουν, η ίδια του χρόνου θα βρίσκεται στην πρωινή ζώνη του καναλιού, στη θέση που προβαλλόταν το Breakfast at Star επί 4 χρόνια, ενώ σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές, η εκπομπή δεν θα είναι καθαρά ενημερωτική, θα είναι infotainment.
Τα συγκινητικά λόγια της Ζήνας Κουτσελίνη για το τέλος της εκπομπής της
Συγκεκριμένα, η Ζήνα Κουτσελίνη μιλώντας στους συνεργάτες της και τους τηλεθεατές, είπε φανερά συγκινημένη: «Καλό μεσημέρι, είμαστε και σήμερα εδώ στην παρέα για να σας κρατήσουμε συντροφιά. Είναι 11 χρόνια που φέτος ολοκληρώνονται. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ γιατί υπήρξαμε συνοδοιπόροι αυτά τα χρόνια. Οι Αλήθειες δεν θα είναι πια αλήθειες. Θα λέμε άλλα πράγματα. Θα υπάρχει μέσα η λέξη “αλήθεια” γιατί αυτή θα μας οδηγεί πάντα. Και φως και ελπίδα και γέλιο και χαμόγελο και τα πάντα. Οι Αλήθειες ολοκληρώνουν έναν κύκλο αγαπημένο, πρέπει να ολοκληρώνονται όταν αφήνεις πίσω την επιτυχία και όχι όταν κάτι αρχίζει να χάνει την αίγλη της επιτυχίας. Πάντα πρέπει να έχει τον ήλιο τον φωτεινό αυτό που ολοκληρώνει. Έτσι είναι και έτσι πρέπει να είναι γιατί φεύγεις με ψηλά το κεφάλι. Βέβαια η τηλεόραση διανύει μία πολύ δύσκολη περίοδο και αυτό είναι αλήθεια. Η αίγλη της δεν χάνεται αλλά φαίνεται ότι το τελευταίο διάστημα υπάρχουν κάποιες αλλαγές και αυτές οι αλλαγές ενδεχομένως φέρνουν μεγάλες αναστατώσεις σε κάθε περίπτωση. Νομίζω ότι τα καλύτερα είναι μπροστά μας για όλους και το εννοώ απόλυτα. Όταν μάλιστα είσαι ένα πρόσωπο φωτεινό, ειλικρινές με το κοινό και είσαι ένα πρόσωπο με αξιοπρέπεια πάντα, πάντα προχωράς. Δεν είμαι σε θέση να μιλήσω περισσότερο γιατί θέλω πάντα να είμαι ήρεμη όταν μιλάω για να μη χάνω το δίκιο μου και αυτό πια μου το είπε μία σπουδαία Ελληνίδα παρουσιάστρια και όταν στη πορεία το βρήκα μπροστά μου είπα “να που μου έβαλε τα γυαλιά”. Όταν μιλάμε με νεύρα χάνουμε το δίκιο μας».
Πώς διαμορφώνεται η νέα ομάδα που ετοιμάζει για το πρωινό του Star
Οι συσκέψεις πίσω από τις κάμερες είναι συνεχείς, με στόχο να δημιουργηθεί μια εκπομπή που θα συνδυάζει την εμπειρία της Ζήνας Κουτσελίνη στην κοινωνική θεματολογία με περισσότερα στοιχεία ψυχαγωγίας και lifestyle. Το νέο εγχείρημα φαίνεται πως θα κινηθεί σε διαφορετική κατεύθυνση από όσα έχει συνηθίσει μέχρι σήμερα το τηλεοπτικό κοινό. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μεταφέρει ο δημοσιογράφος Θοδωρής Ρακιτζής και το gr.xpress, η νέα ομάδα της παρουσιάστριας βρίσκεται ήδη υπό διαμόρφωση, με αρκετά πρόσωπα να παραμένουν στον βασικό κορμό της εκπομπής. Η επιθυμία της Ζήνας Κουτσελίνη είναι να κρατήσει κοντά της συνεργάτες που έχουν σταθεί δίπλα της όλα αυτά τα χρόνια, καθώς η χημεία και η εμπιστοσύνη θεωρούνται βασικά στοιχεία για τη νέα καθημερινή της παρουσία.
@gr.xpress
Παράλληλα, στο τραπέζι βρίσκεται και η ενίσχυση της ομάδας με νέα πρόσωπα που γνωρίζουν καλά τον χώρο του lifestyle και της ψυχαγωγίας. Η νέα εκπομπή αναμένεται να έχει πιο πολυσυλλεκτικό χαρακτήρα, χωρίς όμως να χάσει το κοινωνικό και δημοσιογραφικό στοιχείο που αποτελεί το δυνατό χαρτί της παρουσιάστριας. Η μεγάλη αλλαγή που εξετάζεται αφορά τη δομή της εκπομπής. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, υπάρχει σκέψη για τη δημιουργία δύο διαφορετικών πάνελ. Το ένα θα επικεντρώνεται σε κοινωνικά θέματα, έρευνα και επικαιρότητα, ενώ το δεύτερο θα έχει πιο ανάλαφρη διάθεση με θέματα ψυχαγωγίας, τηλεόρασης και lifestyle.

Σύμφωνα με τον Θοδωρή Ρακιτζή, σίγουρη θέση έχει ο Γρηγόρης Γκουντάρας, χωρίς όμως να είναι πρώτο βιολί, η Αλεξάνδρα Τσόλκα θα είναι αρχισυντάκτρια του ψυχαγωγικού μέρους, η Λιλή Πυράκη θα συμμετέχει με δυνατό χρόνο, χωρίς σταθερή θέση όμως – η μοναδική που διασώζεται από το Breakfast@Star. Μάλιστα για πρώτη φορά θα δούμε την Ελένη Γελαλή μπροστά από τις κάμερες, που για όσους δεν γνωρίζουν ήταν για χρόνια αρχισυντάκτρια της Ελένης Μενεγάκη. Το νέο πρωινό πρόγραμμα του Star φαίνεται πως έχει ήδη αποκτήσει συγκεκριμένη ταυτότητα, ενώ η ώρα έναρξης φέρεται να έχει κλειδώσει για τις 10:00 το πρωί. Το κανάλι ετοιμάζει επίσης ένα νέο τηλεοπτικό πλατό, σχεδιασμένο ειδικά για τη νέα εποχή της Ζήνας Κουτσελίνη. Οι τελικές αποφάσεις για τον τίτλο αλλά και για τα πρόσωπα που θα βρεθούν δίπλα της αναμένονται το επόμενο διάστημα.

// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.