LIFE

Λιάγκας: Ποιος youtuber τον αποκάλεσε «ανήθικο» και τον έβγαλε εκτός εαυτού – «Είμαι εναντίον της προχειράντζας και της φτήνιας»

Ο Γιώργος Λιάγκας ξέσπασε στο Πρωινό του ΑΝΤ1 την Τετάρτη 24 Ιουνίου, απαντώντας στις αντιδράσεις για τη δήλωσή του κατά των youtubers και του διαδικτύου.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο Γιώργος Λιάγκας ξέσπασε στον αέρα του «Πρωινού» του ΑΝΤ1 με αφορμή τις δηλώσεις του Fipster, ο οποίος τον αποκάλεσε «ανήθικο», ξεκαθαρίζοντας ότι δεν στρέφεται κατά του YouTube ή των δημιουργών του, αλλά κατά της «προχειράντζας» και της «φτήνιας». Υποστήριξε πως τα λόγια του διαστρεβλώθηκαν, τόνισε ότι σέβεται την επιτυχία των νέων δημιουργών, αλλά ζήτησε περισσότερη ευγένεια και σεβασμό προς όσους έχουν διαγράψει μακρά πορεία στα media.

Πιο αναλυτικά

Για ακόμη μία φορά ο Γιώργος Λιάγκας σήμερα, Τετάρτη 24 Ιουνίου έκανε μία έντονη τοποθέτηση κατά τη διάρκεια της εκπομπής Το Πρωινό του ΑΝΤ1 και ξέσπασε για όλα όσα έχουν ακουστεί τον τελευταίο καιρό κατά του μετά την δήλωσή του για τους youtubers και το διαδίκτυο –δείτε εδώ τι είχε πει. Αφορμή της αντίδρασής του στάθηκαν οι δηλώσεις του Fipster στις οποίες ο youtuber τον αποκάλεσε «ανήθικο».

Το ξέσπασμα του Γιώργου Λιάγκα για τους youtubers και το διαδίκτυο

O Γιώργος Λιάγκας λοιπόν, φανερά εκνευρισμένος, είπε: «Θέλω να πω κάτι. Στο κομμάτι που θεωρώ τελικά, έτσι, και το παίρνω εγωιστικά πάνω μου, ε κάτι έχω κάνει, έχω κάνει τελικά. Έχω, έχετε διαστρέψει όλοι τα λόγια μου. Όλοι, όλοι, όλοι, όλοι. Ο Fipster, ο Βασάλος, όλοι όσοι κάνετε YouTube και βιντεάκια, έχετε διαστρέψει τα λόγια μου. Τα οποία δεν τα παίρνω πίσω και τα εννοώ. Ποτέ δεν είπα ότι είμαι εναντίον του YouTube, των podcast, των vidcast και τα λοιπά. Ποτέ! Ποτέ! Είπα είμαι εναντίον της προχειράντζας. Αν τώρα βγαίνετε όλοι και για να απολογηθείτε σε μένα, κακώς, δεν πρέπει, αλλά και λέτε “εγώ βγάζω και βάζω απ’ την τσέπη μου 600€ να κάνω”, καλώς σας έχω κάνει, γιατί βγάζετε λεφτά και δουλεύει κόσμος. Από το κινητό, μηδέν ευρώ, τραβάω βίντεο και το ανεβάζω και έχω clicks, αυτό εγώ, ο mainstream της τηλεόρασης, ενός μέσου που πεθαίνει και θέλω, επειδή είμαι 30 χρόνια στο μέσο αυτό, το αγαπάω πάρα πολύ, πολύ, να του δώσω το φιλί της ζωής και να μείνει κι άλλα 100 χρόνια, θα το πολεμάω. Αυτό θα πολεμάω.

Δεν πολεμάω ούτε τους influencer, ούτε τους YouTuber, εννοείται δεν τους πολεμάω, ούτε έχω καμία κόντρα. Πολεμάω τη φτήνια. Η φτήνια μπορεί να υπάρχει και στην τηλεόραση, και αυτό το πολεμάω. Όπου υπάρχει φτήνια και ο κόσμος χάνει τη δουλειά του, το πολεμάω! Και ποτέ δεν είπα, το διαστρέψατε, ότι ο Fipster έδιωξε κόσμο από την εκπομπή, ποτέ! Είπα η νοοτροπία. Βλέπετε ότι μειώνεται η τηλεόραση; Ηλίθιοι είμαστε; Δεν βλέπετε τι γίνεται γύρω γύρω; Κόβονται εκπομπές και δεν αντικαθίστανται. Μειώνεται η τηλεόραση λοιπόν. Πάμε παρακάτω. Δεν είπα ότι ο Fipster μείωσε την τηλεόραση. Είπα ότι από τη στιγμή που πάει εκεί η διαφήμιση, μοιραία το κόστος της τηλεόρασης μικραίνει. Φυσιολογικό είναι. Άρα λοιπόν τι είπα; Από τη στιγμή που πάει, που πάει εκεί, ας γίνονται πιο ακριβές παραγωγές να δουλεύει κόσμος εκεί. Τόσο κακό είναι; Τόσο σας πείραξε πολύ αυτό; Έλα τώρα, δηλαδή ξαφνικά, βρήκαμε μια… μια βλακεία, πάμε να διαστρέψουμε αυτά που λέει ο Λιάγκας για να κάνουμε…» είπε με έντονο ύφος, και συνέχισε:

«Βγήκε τώρα ο Fipster να με πει ανήθικο. Χαίρομαι που πέτυχε και ξεκίνησε με τη φθήνια και δεν έχει μείνει εκεί. Χαίρομαι που δεν κάνει φθηνό προϊόν, αλλά ένα προϊόν με αισθητική καλύτερη. Στα λόγια μου έρχεται. Η αισθητική είναι θέμα του καθενός. Εδώ πέταξε τούρτες σε κάποιους άλλους και γελά. Είναι δική του αισθητική. Αναγνωρίζω την επιτυχία στους ανθρώπους. Αυτό που πρέπει να κοιτάξει είναι ότι είναι νέο παιδί και οι νέοι άνθρωποι που πετυχαίνουν, πρέπει να έχουν ένα μόττο στη ζωή τους. Να σέβονται άλλους ανθρώπους, που έχουν διαγράψει μια καριέρα πολλαπλάσια της δικής τους. Πρέπει να κάτσει να δει γιατί αυτόν που λέει ανήθικο έχει κάνει 30 χρόνια καριέρας και κάνει ακόμα;

Είναι δυνατόν ένας ανήθικος άνθρωπος να είναι επί 30 χρόνια σταθερά η επιλογή του κόσμου; Μήπως ο κόσμος έχει δει κάτι σε αυτόν και δεν είναι ένας αποδιοπομπαίος τράγος και πρέπει να πάρει και ο Fipster κάποια παραδείγματα από έναν άνθρωπο που έχει καριέρα 30 χρόνων; Το να πουλάμε μαγκιά και νεωτερισμό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να σεβόμαστε ανθρώπους που έχουν καταγράψει τη δική τους πορεία και επιτυχία. Αυτό θα έλεγα και στα παιδιά μου και αντιμετωπίζω τον Fipster ως παιδί μου. Η ευγένεια είναι η κορωνίδα του ήθους. Επειδή, βγήκε και με είπε ανήθικο» κατέληξε ο παρουσιαστής.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Λιάγκας: Ποιος youtuber τον αποκάλεσε «ανήθικο» και τον έβγαλε εκτός εαυτού – «Είμαι εναντίον της προχειράντζας και της φτήνιας»