Δήμητρα Αλεξανδράκη: Τραυματισμός στο μάτι – Το άφησε κατακόκκινο (Φωτογραφία)
Η Δήμητρα Αλεξανδράκη αποκάλυψε στο Instagram τραυματισμό στο μάτι, με το βλέφαρό της κατακόκκινο, προκαλώντας απορία στους followers της.

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη ενημέρωσε τους followers της μέσω Instagram ότι τραυματίστηκε στο μάτι, όταν κατά τη διάρκεια μιας κίνησης κάρφωσε κατά λάθος το νύχι της στο βλέφαρό της, με αποτέλεσμα το σημείο να κοκκινίσει και να πρηστεί. Η ίδια αντιμετώπισε το περιστατικό με χιούμορ, λέγοντας πως «κέρδισε πάλι το χρυσό βατόμουρο», ενώ στη συνέχεια αποκάλυψε ότι το μάτι της άρχισε να βελτιώνεται, αποδίδοντας το μικροατύχημα στην αφηρημάδα και την πίεση της καθημερινότητας.
Πιο αναλυτικά
Ένα απρόοπτο περιστατικό μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους η Δήμητρα Αλεξανδράκη, μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram. Η ίδια ανέβασε ένα story στο οποίο αποκάλυψε πως είχε έναν τραυματισμό στο μάτι, με το βλέφαρό της να είναι εμφανώς κόκκινο.
Η εικόνα προκάλεσε την απορία των followers της, καθώς το σημείο γύρω από το μάτι της φαινόταν πρησμένο και ερεθισμένο. Η Δήμητρα Αλεξανδράκη, όπως συνηθίζει, δεν άφησε το κοινό της χωρίς απάντηση και εξήγησε με χιούμορ τι ακριβώς συνέβη. Όπως αποκάλυψε, το ατύχημα έγινε κατά τη διάρκεια μιας προσπάθειάς της να λύσει κάτι, όταν μια απότομη κίνηση είχε ως αποτέλεσμα να χτυπήσει το μάτι της με το νύχι της.
Δήμητρα Αλεξανδράκη: «Κέρδισα πάλι το χρυσό βατόμουρο»
«Από τη φωτογράφιση του Σαββάτου είμαι έτσι και όσο πάει και απλώνει! Και πώς το έπαθα; Προσπαθούσα να λύσω κάτι, τράβηξα με φορά και κάρφωσα το νύχι μου στο μάτι. Κέρδισα πάλι το χρυσό βατόμουρο», ανέφερε χαρακτηριστικά η ίδια.

Η παρουσιάστρια και influencer έδειξε στη συνέχεια πως η κατάσταση είχε παρουσιάσει βελτίωση, ενημερώνοντας όσους την παρακολουθούν πως το μάτι της άρχισε να επανέρχεται. Σε νέο story, η Δήμητρα Αλεξανδράκη αναφέρθηκε και στον λόγο που πιστεύει πως της συμβαίνουν συχνότερα τέτοια μικροατυχήματα το τελευταίο διάστημα. Όπως είπε, η έντονη καθημερινότητα και οι πολλές επαγγελματικές υποχρεώσεις την έχουν κάνει πιο αφηρημένη.
«Τον τελευταίο καιρό είμαι αρκετά αφηρημένη, καθώς το μυαλό μου είναι συνεχώς στη δουλειά και στις υποχρεώσεις μου. Συχνά δεν δίνω την απαραίτητη προσοχή σε απλές καθημερινές κινήσεις, με αποτέλεσμα να χτυπάω ή να τραυματίζομαι άθελά μου», εξήγησε.
Η Δήμητρα Αλεξανδράκη έχει συνηθίσει να μοιράζεται στιγμές από την καθημερινότητά της με το κοινό της, τόσο τις όμορφες όσο και τις πιο απρόβλεπτες. Αυτή τη φορά, ένα μικρό ατύχημα στάθηκε αφορμή για ένα ακόμη αυθόρμητο στιγμιότυπο από τη ζωή της, με την ίδια να αντιμετωπίζει την κατάσταση με το γνωστό της χιούμορ.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.