Φώτης Ιωαννίδης – Ελένη Βουλγαράκη: Στον Μαυρίκιο (φωτογραφίες)
Ο Φώτης Ιωαννίδης και η Ελένη Βουλγαράκη απολαμβάνουν διακοπές στον εξωτικό Μαυρίκιο, μοιράζοντας με τους followers στιγμές από το καλοκαίρι τους.

Ο Φώτης Ιωαννίδης και η Ελένη Βουλγαράκη απολαμβάνουν ξέγνοιαστες διακοπές στον Μαυρίκιο, μοιράζοντας στα social media στιγμές από το κοινό τους ταξίδι και δείχνοντας πιο ερωτευμένοι από ποτέ. Ο ποδοσφαιριστής ανάρτησε φωτογραφίες από τον εξωτικό προορισμό, με μία αγκαλιασμένη τους στην παραλία να ξεχωρίζει και να συγκεντρώνει πολλά σχόλια και likes, επιβεβαιώνοντας πως η σχέση τους παραμένει δυνατή και τρυφερή.
Πιο αναλυτικά
Ο Φώτης Ιωαννίδης και η Ελένη Βουλγαράκη ζουν ένα από τα πιο όμορφα καλοκαίρια της σχέσης τους και δεν διστάζουν να μοιραστούν με τους διαδικτυακούς τους φίλους μικρές στιγμές από την προσωπική τους ευτυχία.
Το αγαπημένο ζευγάρι της ελληνικής showbiz και του αθλητισμού βρίσκεται αυτές τις ημέρες στον εξωτικό Μαυρίκιο, έναν προορισμό που μοιάζει βγαλμένος από ταξιδιωτικό περιοδικό. Καταγάλανα νερά, ολόλευκες αμμουδιές, τροπικά τοπία και ατελείωτα ηλιοβασιλέματα συνθέτουν το σκηνικό των διακοπών τους, με τους δύο τους να δείχνουν πιο χαλαροί και ερωτευμένοι από ποτέ.
Ο διεθνής επιθετικός του Παναθηναϊκού δημοσίευσε ένα καρουζέλ φωτογραφιών στον προσωπικό του λογαριασμό, συνοδεύοντάς το με τη σημαία του Μαυρίκιου. Οι εικόνες αποκαλύπτουν στιγμές από την καθημερινότητά του στο νησί, μακριά από γήπεδα, προπονήσεις και επαγγελματικές υποχρεώσεις.
Φώτης Ιωαννίδης – Ελένη Βουλγαράκη: Ο παράδεισος του Μαυρίκιου και η φωτογραφία που ξεχώρισε
Ανάμεσα στα στιγμιότυπα που ανάρτησε, υπήρχε μία φωτογραφία που κατάφερε να συγκεντρώσει όλα τα βλέμματα. Ο Φώτης Ιωαννίδης και η Ελένη Βουλγαράκη ποζάρουν αγκαλιασμένοι στην παραλία, με φόντο το απέραντο γαλάζιο και την εξωτική ομορφιά του νησιού.
Το ζευγάρι, που μετρά πλέον περισσότερο από ενάμιση χρόνο κοινής πορείας, δείχνει να απολαμβάνει κάθε στιγμή αυτής της απόδρασης. Οι δυο τους μπορεί να κρατούν γενικά χαμηλούς τόνους όσον αφορά την προσωπική τους ζωή, ωστόσο οι συγκεκριμένες εικόνες ήταν αρκετές για να προκαλέσουν δεκάδες σχόλια και χιλιάδες likes.
Όσοι τους ακολουθούν στα social media δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους, με πολλούς να σχολιάζουν πως πρόκειται για ένα από τα πιο αγαπημένα και δεμένα ζευγάρια της ελληνικής επικαιρότητας.
Η εξομολόγηση της Βουλγαράκη για τη συγκατοίκηση και τα ταξίδια
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Ελένη Βουλγαράκη μιλά με τρυφερά λόγια για τη ζωή που μοιράζεται με τον ποδοσφαιριστή. Πριν από μερικούς μήνες, η γνωστή παρουσιάστρια είχε αναφερθεί τόσο στα συνεχόμενα ταξίδια όσο και στη συγκατοίκησή τους, ξεκαθαρίζοντας πως η καθημερινότητα όχι μόνο δεν έχει επηρεάσει τη σχέση τους, αλλά την έχει δυναμώσει ακόμη περισσότερο.
«Έχω συνηθίσει τα ταξίδια. Είναι σαν να πηγαίνω Γλυφάδα – Κηφισιά. Η θάλασσα στη Λισαβόνα είναι ωραία, αλλά όχι σαν την Ελλάδα. Η συγκατοίκηση δεν σκοτώνει καθόλου τον έρωτα. Γενικότερα, η συγκατοίκηση είναι πολύ ωραία συνθήκη νομίζω, ειδικά άμα τα βρίσκεις με τον άνθρωπό σου και κάνεις συνέχεια πράγματα».
Και αν κρίνει κανείς από τις τελευταίες εικόνες που μοιράστηκε ο Φώτης Ιωαννίδης, οι δυο τους συνεχίζουν να γράφουν το δικό τους όμορφο love story, απολαμβάνοντας κάθε κοινή στιγμή μακριά από τα φώτα της καθημερινότητας. Άλλωστε, όταν ο έρωτας συναντά έναν εξωτικό παράδεισο όπως ο Μαυρίκιος, το αποτέλεσμα δύσκολα περνά απαρατήρητο.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.