Θοδωρής Αθερίδης: Η μάχη με το αλκοόλ και η μέρα που πίστεψε πως προκάλεσε τον σεισμό του 1999 (Βίντεο)
Ο Θοδωρής Αθερίδης μίλησε στο «Στούντιο 4» για την εξάρτηση από το αλκοόλ και τη μέρα που νόμισε πως προκάλεσε τον σεισμό του 1999.

Ο Θοδωρής Αθερίδης μίλησε στο «Στούντιο 4» με συγκλονιστική ειλικρίνεια για τη δύσκολη μάχη του με το αλκοόλ, εξηγώντας πως η εξάρτηση συχνά λειτουργεί ως λανθασμένη μορφή αυτοθεραπείας απέναντι στο άγχος και τον πόνο. Περιέγραψε μάλιστα ότι το καλοκαίρι του 1999 είχε φτάσει στα όριά του, ώσπου αποφάσισε να σταματήσει το ποτό, θυμούμενος και τη μέρα του μεγάλου σεισμού, την οποία τότε είχε συνδέσει ψυχολογικά με τη δική του εσωτερική κατάρρευση.
Πιο αναλυτικά
Η εξομολόγηση του Θοδωρή Αθερίδη στο «Στούντιο 4» δεν άφησε κανέναν ασυγκίνητο. Ο αγαπημένος ηθοποιός άνοιξε ένα από τα πιο σκοτεινά κεφάλαια της ζωής του και μίλησε με συγκλονιστική ειλικρίνεια για την εξάρτησή του από το αλκοόλ, αποκαλύπτοντας στιγμές που σήμερα μοιάζουν σχεδόν απίστευτες ακόμη και στον ίδιο.
Πίσω από τη λάμψη της επιτυχίας και τις δεκάδες επιτυχημένες τηλεοπτικές και θεατρικές δουλειές, κρυβόταν ένας άνθρωπος που έδινε καθημερινά μια σκληρή μάχη με τους προσωπικούς του δαίμονες. Ο ίδιος δεν δίστασε να περιγράψει πώς βρέθηκε παγιδευμένος σε έναν φαύλο κύκλο εξάρτησης, αλλά και πώς κατάφερε τελικά να βρει τη δύναμη να βγει από αυτόν.
Θοδωρής Αθερίδης: «Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό με όσα έχω κάνει στη ζωή μου»
Ο Θοδωρής Αθερίδης μίλησε ανοιχτά για τις αιτίες που οδηγούν πολλούς ανθρώπους στις εξαρτήσεις, εξηγώντας πως συχνά πρόκειται για μια λανθασμένη προσπάθεια αυτοθεραπείας απέναντι σε βαθύτερα προβλήματα.
«Έχω κάνει πολλά πράγματα στη ζωή μου που μένω με το στόμα ανοιχτό και εγώ ο ίδιος. Όπως αυτό, το παιδί, το αλκοόλ. Και πώς μπήκα και πώς βγήκα. Με όλα έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό. Τις περισσότερες φορές γίνεται για λόγους αυτοθεραπείας. Στο αλκοόλ πηγαίνεις από το άγχος. Στην κοκαΐνη πηγαίνεις από την κατάθλιψη, στην ηρωίνη πηγαίνεις από το τραύμα, από τον πόνο. Ο οργανισμός σου ζητάει τη θεραπεία του».
Ο ηθοποιός στάθηκε ιδιαίτερα στον ρόλο που παίζει το άγχος στη ζωή των ανθρώπων, εξηγώντας πως όταν κάποιος δεν βρίσκει υγιείς τρόπους να αποφορτιστεί, αναζητά συχνά διέξοδο σε επικίνδυνα μονοπάτια.
«Ένας άνθρωπος που έχει την ίδια ποσότητα άγχους με κάποιον άλλον, μπορεί να μην έχει βρει έναν τρόπο να χαλαρώνει. Αν δεν χαλαρώνεις, από κάπου πρέπει να χαλαρώσεις. Υπάρχει ένα ερέθισμα που στο δημιουργεί και μετά το ίδιο το άγχος είναι σπιράλ. Πρέπει να αλλάξει η φορά του για να βγεις προς τα έξω».
Η ημέρα που σταμάτησε να πίνει και ο σεισμός που τον συγκλόνισε
Η πιο καθηλωτική στιγμή της συνέντευξης ήρθε όταν ο Θοδωρής Αθερίδης θυμήθηκε τη δραματική περίοδο λίγο πριν πάρει την απόφαση να αλλάξει τη ζωή του.
Όπως αποκάλυψε, το καλοκαίρι του 1999 είχε φτάσει στα όριά του. Δεν κοιμόταν σχεδόν καθόλου, ενώ το αλκοόλ είχε γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς του σε βαθμό που φοβήθηκε ακόμη και για την ίδια του τη ζωή.
«Η απελπισία σε κινητοποιεί. Αν πατήσεις τον πάτο και σπρώξεις με όλη σου τη δύναμη, μπορεί να ‘ρθει και η άνωση. Τη μέρα που κατάλαβα ότι θα πεθάνω, ήταν Αύγουστος του 1999. Δεν κοιμόμουν καθόλου. Κοιμόμουν μία ώρα και έπινα 23. 7 Σεπτεμβρίου είναι η πρώτη μέρα που δεν ήπια. Στις 7 ξύπνησα χωρίς να πονάω. Έγινε ο σεισμός. Ήταν η πρώτη φορά που μέχρι τις 3 το μεσημέρι δεν είχα πιει. Και επειδή βλέπω σύμβολα παντού, νόμιζα ότι ο σεισμός αντικατόπτριζε αυτό που συνέβαινε μέσα μου. Πίστευα ότι εγώ τον δημιούργησα. Ήμουν σίγουρος».
Η αποκάλυψη αυτή προκάλεσε αίσθηση, καθώς ο ηθοποιός περιέγραψε με γλαφυρό τρόπο την ψυχολογική κατάσταση στην οποία βρισκόταν εκείνη την περίοδο. Σήμερα, κοιτάζοντας πίσω, μιλά ανοιχτά για τη διαδρομή του, στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα για τη δύναμη της θέλησης και τη σημασία της προσωπικής μάχης απέναντι στις εξαρτήσεις.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.