Καταδίωξη μηχανής στο Κερατσίνι κατέληξε σε σύγκρουση με σχολικό λεωφορείο
Τροχαίο στο Κερατσίνι, μετά από καταδίωξη από τα Μέγαρα, όταν μηχανή χωρίς πινακίδες συγκρούστηκε με σχολικό λεωφορείο που μετέφερε παιδιά.

Τροχαίο σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στο Κερατσίνι, όταν μοτοσικλέτα που είχε ξεκινήσει καταδίωξη από τα Μέγαρα και κινούνταν χωρίς πινακίδες συγκρούστηκε με σχολικό λεωφορείο που μετέφερε μαθητές. Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν οι δύο επιβάτες της μηχανής, ενώ κανένα παιδί ή άλλος επιβάτης του λεωφορείου δεν έπαθε τίποτα. Οι δύο αναβάτες συνελήφθησαν, ενώ η αστυνομία διερευνά τις συνθήκες του περιστατικού.
Πιο αναλυτικά
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας (22/06/2026) στο Κερατσίνι έπειτα από καταδίωξη μηχανής από αστυνομικές δυνάμεις, η οποία συγκρούστηκε με σχολικό λεωφορείο που μετέφερε παιδιά.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η καταδίωξη ξεκίνησε από την περιοχή των Μεγάρων, όταν ο οδηγός της μηχανής το οποίο δεν έφερε πινακίδες κυκλοφορίας, αγνόησε τα σήματα των αστυνομικών για έλεγχο και ανέπτυξε ταχύτητα προκειμένου να διαφύγει και έφτασε μέχρι το Κερατσίνι.
Η μηχανή κινήθηκε μέσω της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου προς την Αθήνα και στη συνέχεια μέσω της Λεωφόρου Σχιστού κατέληξε στο Κερατσίνι.
Στη συμβολή της Λεωφόρου Σαλαμίνος με την οδό Άγγελου Σικελιανού, η μοτοσικλέτα συγκρούστηκε με σχολικό λεωφορείο, στο οποίο επέβαιναν ανήλικοι μαθητές.
Από τη σύγκρουση το δίκυκλο ανατράπηκε, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό των δύο επιβατών του. Κανένα από τα παιδιά και τους επιβάτες του σχολικού δεν τραυματίστηκε.
Οι δύο αναβάτες της μοτοσικλέτας συνελήφθησαν από τις αστυνομικές αρχές, ενώ τα ακριβή αίτια του περιστατικού διερευνώνται.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.