ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Συνέδριο «Ελλάδα 2025-2030» – Χρίστος Δήμας: «Η Ελλάδα το 2030 θα είναι μια ριζικά αναβαθμισμένη χώρα τόσο στις υποδομές όσο και στις μεταφορές»

Ο Υπουργός Υποδομών προβλέπει σημαντική βελτίωση των μεταφορικών υποδομών και της κινητικότητας στην Ελλάδα έως το 2030

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Στο συνέδριο «Ελλάδα 2025-2030», ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας, τόνισε ότι η χώρα θα έχει προοδεύσει σημαντικά μέχρι το 2030, με βελτιωμένες υποδομές και ασφαλέστερες μεταφορές.

Σύμφωνα με τον Δήμα, οι υποδομές θα είναι πιο ανθεκτικές, επιτρέποντας στους πολίτες να μετακινούνται με μεγαλύτερη ασφάλεια και ταχύτητα.

Πιο αναλυτικά

Το παρών στο συνέδριο «Ελλάδα 2025-2030» έδωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας.

Σε ερώτηση για το πού θα βρίσκεται η χώρα μας το 2030, δήλωσε: «Η Ελλάδα το 2030 θα είναι μια πολύ πιο καλή Ελλάδα – τόσο στις υποδομές όσο και στις μεταφορές. Θα έχουμε πιο ανθεκτικές υποδομές και θα μετακινούμαστε με μεγαλύτερη ασφάλεια και ταχύτητα».

Δείτε βίντεο:

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Real (@realgroupgreece)

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Συνέδριο «Ελλάδα 2025-2030» – Χρίστος Δήμας: «Η Ελλάδα το 2030 θα είναι μια ριζικά αναβαθμισμένη χώρα τόσο στις υποδομές όσο και στις μεταφορές»