Φαίη Σκορδά: Βούρκωσε με τα λόγια του Ανδρέα Μικρούτσικου στο φινάλε του Buongiorno
Η Φαίη Σκορδά και οι συνεργάτες της αποχαιρέτησαν το κοινό στις 26 Ιουνίου, μετά την αιφνίδια απόφαση του MEGA να ρίξει αυλαία στο Buongiorno.

Η εκπομπή «Buongiorno» ολοκληρώθηκε πρόωρα με συγκινητικό φινάλε, καθώς η Φαίη Σκορδά και οι συνεργάτες της αποχαιρέτησαν το κοινό μετά την αιφνίδια απόφαση του MEGA. Ο Ανδρέας Μικρούτσικος μίλησε με θερμά λόγια για όλους, ξεχωρίζοντας ιδιαίτερα τη Σκορδά, την οποία χαρακτήρισε γλυκιά, ήρεμη και καθαρή, με την παρουσιάστρια να βουρκώνει. Συγκινητικές ήταν και οι αποχαιρετιστήριες τοποθετήσεις της Βίκυς Παγιατάκη και του Άρη Καβατζίκη, που ευχαρίστησαν τη Φαίη και την ομάδα για τη συνεργασία και τη στήριξη όλα αυτά τα χρόνια.
Πιο αναλυτικά
Η Φαίη Σκορδά και οι συνεργάτες της σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουνίου αποχαιρέτησαν για τελευταία φορά το κοινό τους καθώς η εκπομπή Buongiorno έριξε επίσημα αυλαία μετά από αιφνίδια απόφαση του MEGA –δείτε εδώ τα αποχαιρετιστήρια λόγια της παρουσιάστριας. Ο Ανδρέας Μικρούτσικος, θέλησε λίγο πριν κλείσει η εκπομπή να κάνει μία εξομολόγηση από καρδιάς στην παρουσιάστρια και στον κάθε ένα ξεχωριστά, με τα λόγια του να συγκινούν.
Τα συγκινητικά λόγια του Ανδρέα Μικρούτσικου στην Φαίη Σκορδά στο φινάλε του Buongiorno
«Εγώ θέλω να πω ότι πέρασα καλά, ήταν ωραίο ταξίδι. Θέλω να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά. Ο Δημήτρης είναι πολύ καλός παρουσιαστής, θέλω να τον ευχαριστήσω γιατί τον τσίγκλαγε, με τσίγκλαγε και έπαιρνε την αντίδρασή μου. Η Κατερίνα είναι η χαρά στο σπίτι μας. Η Νάνσυ είναι μία δημοσιογράφος αλλά ταυτόχρονα μιλάει για όλα σαν την γυναίκα της διπλανής μας πόρτα, καταπληκτικός συνδυασμός για τηλεόραση. Ο Ιάσωνας είναι καταπληκτικός, είναι ο καλύτερος μαθητής σε μία αίθουσα εκπαίδευσης. Είναι ο άριστος για να γίνει σπουδαίος δημοσιογράφος, αγόρι μου όλη η ζωή σου ανήκει. Είσαι καταπληκτικός. Κλείνοντας όλα τα παιδιά εξαιρετικά, πίσω από την κάμερα, μπροστά, και ο πρώτος όροφος. Όσο τους έβλεπα. Και οι τηλεθεατές που μας συντρόφευσαν για 2 χρόνια, τους ευχαριστούμε θερμά». είπε αρχικά ο Ανδρέας Μικρούτσικος λίγο πριν κλείσει η εκπομπή.
Ενώ, αφήνοντας την Φαίη Σκορδά για το τέλος, είπε φανερά συγκινημένος: «Φαίη, Φαίη είσαι τόσο μελετηρή που δεν το περίμενα, τόσο γλυκιά, τόσο ήρεμη, τόσο ευγενική. Και έχεις ένα πράγμα που μου σπάει τα νεύρα τόσο πολύ. Εγώ τα θέλω όλα καθαρά, όμως η τηλεόραση με σπρώχνει στο κίτρινο. Τόσο καθαρό άνθρωπο, καθόλου κίτρινο, δεν το έχω ξαναδει. Μπράβο σου, να το κρατήσεις. Έχουμε μία απορία που δεν θα την λύσουμε τώρα, ένα γιατί και πώς. Εμείς περάσαμε ωραία και αυτό κρατάμε» είπε, προκαλώντας τα δάκρυα της παρουσιάστριας η οποία βούρκωσε με τα λόγια του συνεργάτη της.
Το αντίο των συνεργατών της
Η Βίκυ Παγιατάκη μάλιστα, φανερά συγκινημένη και με δάκρυα στα μάτια, κατά τη διάρκεια της στήλης της, είπε στον αέρα της εκπομπής: «Εγώ σας εύχομαι καλό καλοκαίρι, θα ευχαριστήσω την Φαίη Σκορδά, θα ευχαριστήσω όλους και μπροστά και πίσω από τις κάμερες. Θα ευχαριστήσω και το MEGA για τα 5 τελευταία υπέροχα χρόνια που πέρασα καλά, που πληρώθηκα κανονικά, γιατί από το προηγούμενο MEGA έχασα πάρα πολλά, αλλά δεν με νοιάζουν τα χρήματα. Πραγματικά είμαι συγκινημένη και αισιόδοξη, να είστε και εσείς». Τότε, η Φαίη Σκορδά επίσης συναισθηματικά φορτισμένη, της ευχήθηκε: «Γλυκούλα μου, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για όλα. Σε ευχαριστούμε πάρα πάρα πολύ αγαπημένη μου. Ένα καλό και ήρεμο καλοκαίρι να έχουμε όλοι μας».
Ο Άρης Καβατζίκης τότε, πλησίασε την Φαίη Σκορδά και έκατσε δίπλα της στον καναπέ και την πήρε αγκαλιά, με τον ίδιο να λέει: «Απλά θέλω και με τη σειρά μου να σου πω δύο πράγματα. Ένα, ότι δουλεύοντας στα media όλα αυτά τα χρόνια, πολλά από αυτά τα χρόνια μαζί, έχουμε συνηθίσει σε πράγματα τα οποία μας κάνουν να λυπόμαστε, να αναθεωρούμε… Αλλά έτσι είναι τα media, συμβαίνουν και άσχημα πράγματα στα media. Από την άλλη, θέλω να σε ευχαριστήσω γιατί είσαι φίλη καρδιάς, ήσουν πάντα και στα δύσκολα, όχι στην τηλεόραση, αλλά και στη ζωή μου… Είσαι ένας άνθρωπος που έχω εμπιστευτεί εδώ και πάρα πάρα πολλά χρόνια και χαίρομαι που έχουμε μοιραστεί τόσο θετικά, αλλά και αρνητικά πράγματα, γιατί είμαστε φίλοι και αυτή η φιλία κρατάει πολλά χρόνια και σε ευχαριστώ».
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.