Βίκυ Παγιατάκη: Συγκινήθηκε στην τελευταία εκπομπή του Buongiorno – Το «αντίο» στη Φαίη Σκορδά (Βίντεο)
Η Φαίη Σκορδά και οι συνεργάτες της αποχαιρέτησαν συγκινημένοι το Buongiorno στο MEGA, μετά την αιφνίδια απόφαση του καναλιού στις 26 Ιουνίου.

Η τελευταία εκπομπή του Buongiorno στο MEGA κύλησε σε ιδιαίτερα φορτισμένο κλίμα, μετά την αιφνίδια απόφαση του σταθμού να μην ανανεώσει τη συνεργασία με τη Φαίη Σκορδά. Η Βίκυ Παγιατάκη και άλλοι συνεργάτες αποχαιρέτησαν συγκινημένοι την παρουσιάστρια, ευχαριστώντας την ίδια και την ομάδα της, ενώ η Σκορδά μίλησε με δάκρυα για το τέλος της εκπομπής και για τους ανθρώπους που έμειναν ξαφνικά χωρίς δουλειά.
Πιο αναλυτικά
Βαρύ είναι το κλίμα σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουνίου στην εκπομπή Buongiorno καθώς η εκπομπή του MEGA ρίχνει οριστικά «αυλαία» μετά από αιφνίδια απόφαση του καναλιού. Η Φαίη Σκορδά και οι συνεργάτες της εμφανίστηκαν ιδιαίτερα συγκινημένοι, καθώς το τέλος αυτό ήταν ξαφνικό και αναπάντεχο για εκείνους. Μεγάλη συγκίνηση μάλιστα προκάλεσαν τα λόγια της Βίκυς Παγιατάκη στο πλατό της εκπομπής, με την ίδια να ευχαριστεί την παρουσιάστρια και τους συντελεστές.
Τα συγκινητικά λόγια της Βίκυς Παγιατάκη στη Φαίη Σκορδά για το τέλος του Buongiorno
Η Βίκυ Παγιατάκη λοιπόν, φανερά συγκινημένη και με δάκρυα στα μάτια, είπε στον αέρα της εκπομπής: «Εγώ σας εύχομαι καλό καλοκαίρι, θα ευχαριστήσω την Φαίη Σκορδά, θα ευχαριστήσω όλους και μπροστά και πίσω από τις κάμερες. Θα ευχαριστήσω και το MEGA για τα 5 τελευταία υπέροχα χρόνια που πέρασα καλά, που πληρώθηκα κανονικά, γιατί από το προηγούμενο MEGA έχασα πάρα πολλά, αλλά δεν με νοιάζουν τα χρήματα. Πραγματικά είμαι συγκινημένη και αισιόδοξη, να είστε και εσείς». Τότε, η Φαίη Σκορδά επίσης συναισθηματικά φορτισμένη, της ευχήθηκε: «Γλυκούλα μου, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για όλα. Σε ευχαριστούμε πάρα πάρα πολύ αγαπημένη μου. Ένα καλό και ήρεμο καλοκαίρι να έχουμε όλοι μας».
H συγκίνηση στην αρχή της εκπομπής
Σήμερα λοιπόν η εκπομπή ξεκίνησε σε συγκινητικό κλίμα με τους συνεργάτες της να χειροκροτούν την παρουσιάστρια ενώ από πίσω έπαιζε το τραγούδι της Μαρίνας Σπανού “Ταξίδι”. Τότε, η Φαίη Σκορδά, φανερά συγκινημένη, είπε: «Σήμερα είναι η τελευταία μας εκπομπή, θέλω να πω ότι με αυτό το τραγούδι ξεκινήσαμε το 2024, σήμερα θα είναι στη παρέα μας η Μαρίνα Σπανού».
Μία ακόμη συγκινητική στιγμή ήρθε λίγο αργότερα, όταν η Φαίη Σκορδά αποχαιρέτησε και ευχαρίστησε στον “αέρα” τον Πέτρο Νάζο. Ο ίδιος, απευθυνόμενος στην παρουσιάστρια και τους συνεργάτες της, είπε: «Θέλω να σας ευχαριστήσω για την ωραία συνεργασία που είχαμε όλο αυτόν τον καιρό. Δεν ήθελα να είμαι σε στούντιο, αλλά να βγαίνω ζωντανά από τη νησάρα μου και να δείχνω τις ομορφιές της Μυκόνου. Έχω αποδείξει πόσο αγαπώ την τηλεόραση και όχι την ιντερνετική τηλεόραση. Πάντως η δική σας εκπομπή ήταν πράγματι ψυχαγωγική. Δεν δραματοποιούσατε τα γεγονότα και ήταν κάτι αυτό που με έκανε να φύγω και εμένα από την τηλεόραση. Όταν βλέπεις μια εκπομπή lifestyle, θέλεις να χαλαρώσεις το μυαλό σου. Θεωρώ ότι η ελληνική τηλεόραση έχει κάποια πολύ μεγάλα λάθη και ειδικά με τον κορωνοϊό, την Πισπιρίγκου και τη Μουρτζούκου, όπου έδιωξε το κοινό της», είπε. Με την Φαίη Σκορδά να απαντά φανερά συγκινημένη: «Τι άνθρωπος! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη σκέψη. Είσαι πάρα πολύ τρυφερός και ευαίσθητος άνθρωπος».
Αξίζει να σημειώσουμε ότι η παρουσιάστρια είχε συμβόλαιο 2+1 χρόνια, ωστόσο, ο σταθμός της ανακοίνωσε μόλις δυο ημέρες πριν την τελευταία εκπομπή πως το +1 δεν ανανεώνεται και λήγουν την συνεργασία τους με την ίδια σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του dedomeno.gr να ξεσπάσει σε κλάματα. Η Φαίη με τη σειρά της, ανακοίνωσε τα δυσάρεστα νέα στους συνεργάτες της, οι οποίοι μένουν χωρίς δουλειά ξαφνικά, αφού τα περισσότερα πάνελ για την επόμενα χρονιά έχουν πλέον «κλείσει».
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.