LIFE

Γιώργος Λιάγκας για Δούκα και Κιμούλη: «Αυτός την επέλεξε, δεν ήξερε! Δεν πήρε την Παξινού και του βγήκε “φόλα”»

Ο Γιώργος Λιάγκας σχολίασε στο «Πρωινό» την αθωωτική απόφαση για την Παναγιώτα Βλαντή, αναφερόμενος στη δικαστική διαμάχη με τον Γιώργο Κιμούλη.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Με αφορμή την αθωωτική απόφαση για την Παναγιώτα Βλαντή στη δικαστική διαμάχη με τον Γιώργο Κιμούλη, ο Γιώργος Λιάγκας τοποθετήθηκε δημόσια μέσα από την εκπομπή «Το Πρωινό», το πρωί της Τετάρτης 24 Ιουνίου. Ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1 άνοιξε τη συζήτηση με τους συνεργάτες του για τις τελευταίες εξελίξεις στην πολύκροτη υπόθεση, σχολιάζοντας τόσο την απόφαση του δικαστηρίου όσο και τις προεκτάσεις που αυτή έχει για τις καταγγελίες που έχουν απασχολήσει τα τελευταία χρόνια τον καλλιτεχνικό χώρο.

Κατά τη διάρκεια της κουβέντας στο πάνελ, ο Γιώργος Λιάγκας εξέφρασε τη δική του άποψη για την υπόθεση, ενώ αναφέρθηκε και στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται αντίστοιχες δικαστικές διαμάχες στη δημόσια σφαίρα, με τους συνεργάτες του να καταθέτουν επίσης τις δικές τους θέσεις.

Τι είπε ο Λιάγκας για τον Γιώργο Κιμούλη

«Ο Κιμούλης είναι μια πολύ περίεργη ιστορία. Τι εννοώ; Παρότι ο ίδιος έχει εμπλακεί στις παρυφές του MeToo, ποτέ δεν έχει γίνει πρωταγωνιστής. Δεν έχει κατηγορηθεί ποτέ για σεξουαλική παρενόχληση, αλλά για κακοποιητικές συμπεριφορές. Δεν έχει ο ίδιος ποτέ τιμωρηθεί για κακοποιητική συμπεριφορά, όμως δικαιώνονται οι άλλοι που τους κατηγορεί ο Κιμούλης ότι λένε ψέματα γι’ αυτόν. Δηλαδή, εδώ προσέξτε να δείτε τι γίνεται. Ο Κιμούλης δεν έχει τιμωρηθεί ποτέ για κακοποιητική συμπεριφορά. Ποτέ. Κάποιοι βγαίνουν και λένε ότι έχει φερθεί άσχημα. Τους μηνύει ο Κιμούλης και δικαιώνονται αυτοί που λένε ότι έχει φερθεί άσχημα. Εδώ είναι ένα παράδοξο της ελληνικής δικαιοσύνης. Παράδοξο!», ανέφερε αρχικά ο Γιώργος Λιάγκας.

«Να ρωτήσω κάτι; Αν η κυρία Δούκα είναι άτεχνη, δηλαδή κακή ηθοποιός, είναι τεμπέλα και είναι και επηρμένη, γιατί ο κύριος Κιμούλης επέλεξε να συνεργαστεί μαζί της; Δηλαδή, δεν γνώριζε ποια είναι; Η Δούκα δεν είναι μια πρωτοεμφανιζόμενη ηθοποιός που βγήκε στο θέατρο και είπε: “Άντε, έλα”. Είναι μια γυναίκα που έχει καταγράψει μια πορεία. Καλή πορεία; Κακή πορεία; Κακή ηθοποιός; Ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει για τον καθένα. Αυτή είναι. Άρα ο Κιμούλης, που είναι μια εμβληματική προσωπικότητα, την πήρε, αυτός την επέλεξε. Δεν ήξερε; Επειδή τον έχω γνωρίσει τον Κιμούλη, είναι, όχι ευφυής, από τους ευφυέστερους ανθρώπους που έχω γνωρίσει. Το μυαλό του είναι ξυράφι. Πώς την πάτησε έτσι με τη Δούκα; Δηλαδή στο σινάφι των ηθοποιών, ρε Κατσαρίδη, δεν γνωρίζει ο καθένας αν κάποιος είναι τεμπέλης, είναι καλός ηθοποιός; Δηλαδή δεν πήρε την Κατίνα Παξινού και του βγήκε φόλα. Λέει ότι “εγώ έχω κόκκινες γραμμές”. “Οι κόκκινες γραμμές οι δικές μου είναι να μην είναι κακός ηθοποιός, τεμπέλης και επιρρεπής”. Ωραία. Και δεν τη γνωρίζει τη Δούκα, όπως σου λέω, παρότι είμαι σίγουρος ότι τη γνώριζε. Παίρνει, λοιπόν, έναν πρωτοεμφανιζόμενο και του βγαίνει τεμπέλης, κακός και τα λοιπά. Το τρως το παλτό. Και του χρόνου λες “γεια σας”. Το τρως, πάντως, το παλτό», είπε σε άλλο σημείο.

«Έχει δικαίωμα ένας άνθρωπος, ιδιωτικά και όταν κληθεί στο δικαστήριο να πει τη γνώμη του, “ότι εγώ για άλλους λόγους κτλ. μου βγήκε παλτό, δεν μου βγήκε καλή ηθοποιός”. Δικαίωμά του είναι να το λέει. Η γνώμη του ότι η κυρία Βλαντή είναι μια μέτρια ηθοποιός, είναι η γνώμη του. Το τι προσέφερε αυτό στη δίκη δεν το ξέρω. Κοίταξε, με την ίδια λογική θα σου πει και ο Κιμούλης όμως, “και σε τι χρησίμευσε η Βλαντή που είπε ότι είμαι κακοποιητής χωρίς να μπορεί να το αποδείξει;”. Δανείζομαι τώρα, κατάλαβες; Όσο κακό είναι αν κάποιος δεν είναι κακοποιητής, ο άλλος να τον λέει κακοποιητή, τόσο κακό είναι κάποιος χωρίς λόγο και αιτία να λέει “έλα μωρέ, ένας μέτριος ηθοποιός είναι”, που μπορεί να είναι και μέτρια η γυναίκα, αλλά δεν φταίει γι’ αυτό. Και είναι και η γνώμη του Κιμούλη. Επίσης, για κάποιον μπορεί να είμαι ο καλύτερος παρουσιαστής του κόσμου και για κάποιον να είμαι ο χειρότερος του κόσμου. Είναι υποκειμενικές οι γνώμες αυτές», συμπλήρωσε ο Γιώργος Λιάγκας.

« Όντως το MeToo δικαίωσε κάποιες γυναίκες και καταδίκασε και ηθικά αλλά και δικαστικά κάποιους πρωταγωνιστές αρνητικούς, από την άλλη όμως δεν γνωρίζω αν τελικά οι γυναίκες αυτές αργότερα είχαν τις ίδιες επαγγελματικές προτάσεις σε σχέση με πριν. Γιατί ξέρεις τι μπορεί να λένε στο θέατρο; Και να πούμε μερικές αλήθειες στον κόσμο. Στο θέατρο γνωρίζουμε όλοι ότι υπάρχουν και κακοποιητές, υπάρχουν και περίεργοι άνθρωποι που δεν θα ανεχτείς συμπεριφορές, κακότροποι. Αυτό είναι γνωστό. Θα σου πουν τώρα: “Έλα μωρέ, να βάλουμε τώρα…” -δανείζομαι- “…τη Ζέτα Δούκα που θα βγει και θα πει ότι της μίλησε άσχημα ο τάδε; Έλα μωρέ, να βάλουμε την Βλαντή;”. Υπήρχε όμως και το αφήγημα, Πάνο μου, για να πούμε όλα τα πράγματα, στο MeToo, αλλά αυτά που δεν λέγανε σε τηλεοράσεις, σε δικαστήρια και τα λέγανε στις παρέες: “Έλα μωρέ, ποιες το κάνανε το MeToo; Οι ατάλαντες για να εκδικηθούν τους ταλαντούχους”. Αυτό ακουγόταν στις παρέες. Ότι το MeToo το κάνανε κάποιες ατάλαντες, ξεχασμένες για να γίνουν γνωστές. Υπήρχε το επιχείρημα αυτό. Δεν το έχεις ακούσει ποτέ;», κατέληξε στην τοποθέτησή του.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Γιώργος Λιάγκας για Δούκα και Κιμούλη: «Αυτός την επέλεξε, δεν ήξερε! Δεν πήρε την Παξινού και του βγήκε “φόλα”»