Παναθηναϊκός: Η πρώτη ανάρτηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου στο Instagram μετά την παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος ανάρτησε στο Instagram μετά την παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς από τον Παναθηναϊκό, τη Δευτέρα 22/06, στο πλευρό του Σέρβου προπονητή.

Μετά την παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς ως νέου προπονητή του Παναθηναϊκού, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έκανε την πρώτη του ανάρτηση στο Instagram, στέλνοντας μήνυμα αισιοδοξίας για την πορεία της ομάδας. Στο story του έκανε αναφορά στις πρόσφατες επιτυχίες και αλλαγές του συλλόγου, από την κατάκτηση της Euroleague έως την αναβάθμιση του ΟΑΚΑ, ενώ για το 2026 σημείωσε την επιστροφή του «Βασιλιά», εννοώντας τον Ομπράντοβιτς, καταλήγοντας πως «τα καλύτερα είναι μπροστά μας».
Πιο αναλυτικά
Την πρώτη του ανάρτηση στο Instagram έκανε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, μετά την παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς ως νέος προπονητής του Παναθηναϊκού.
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς παρουσιάστηκε το μεσημέρι της Δευτέρας (22/06) από τον Παναθηναϊκό, με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να βρίσκεται δίπλα στον Σέρβο προπονητή.
Μετά το τέλος της παρουσίασης, ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανέβασε story στο Ιnstagram, με όσα έχει κάνει το τριφύλλι την τελευταία τριετία.
Σε αυτό αναφέρει πως το 2024 κατέκτησε τη Euroleague, το 2025 μετέτρεψε το κλειστό του ΟΑΚΑ σε στολίδι, ενώ το 2026 επέστρεψε ο Βασιλιάς, εννοώντας τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς.
Μάλιστα, το story κλείνει με την ατάκα “τα καλύτερα είναι μπροστά μας”.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.