Βελόπουλος: Όταν πονούσε η μέση του Βασίλη Καρρά, του έδινα τα σκευάσματά μου
Ο Κυριάκος Βελόπουλος μίλησε στο «Ενώπιος Ενωπίω» για τη σχέση του με τον Βασίλη Καρρά και αποκάλυψε ότι του έδινε τα σκευάσματά του όταν πονούσε η μέση του.

Ο Κυριάκος Βελόπουλος, μιλώντας στην εκπομπή «Ενώπιος Ενωπίω», αναφέρθηκε στη στενή φιλική σχέση που, όπως είπε, είχε με τον αείμνηστο Βασίλη Καρρά, τον οποίο εκτιμούσε ιδιαίτερα. Περιέγραψε μάλιστα ότι όταν ο τραγουδιστής είχε ενοχλήσεις στη μέση, του έστελνε δωρεάν τα σκευάσματά του, ενώ τόνισε πως ο ίδιος δεν πήγαινε στα μπουζούκια, παρότι ο Καρράς τον καλούσε.
Πιο αναλυτικά
Στη σχέση του με τον Βασίλη Καρρά αναφέρθηκε ο Κυριάκος Βελόπουλος, κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του στην εκπομπή «Ενώπιος Ενωπίω» με τον Νίκο Χατζηνικολάου, το βράδυ της Πέμπτης.
Η αναφορά στον αείμνηστο τραγουδιστή έγινε μετά τη βιντεοσκοπημένη παρέμβαση του Κωνσταντίνου Μπογδάνου στην εκπομπή. Ο ίδιος είπε ότι ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης «μερακλώνει» με τον Βασίλη Καρρά και τον Στέλιο Καζαντζίδη.
Ο Κυριάκος Βελόπουλος μίλησε στη συνέχεια για τη φιλική σχέση που, όπως είπε, είχε με τον Βασίλη Καρρά.
«Ο Βασίλης Καρράς ήταν χρόνια φίλος μου και τον εκτιμούσα πολύ. Και να σας πω κάτι; Όταν τον πονούσε η μέση του, ερχόταν και του έστελνα τα σκευάσματα εγώ δωρεάν, του Βασίλη, και μου έλεγε “ένα μπουκάλι στο μαγαζί”, αλλά εγώ δεν πήγαινα στα μπουζούκια», ανέφερε ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.