ΠΑΣΟΚ: Πολιτικό μνημόσυνο για τον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α’ Νεκροταφείο – Λευκά τριαντάφυλλα στη μνήμη του
Το ΠΑΣΟΚ τίμησε στο Α’ Νεκροταφείο τα 30 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου, με τον Νίκο Ανδρουλάκη και στελέχη να αποτίουν φόρο τιμής.

Στο Α’ Νεκροταφείο τελέστηκε πολιτικό μνημόσυνο για τα 30 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου, με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Νίκο Ανδρουλάκη, βουλευτές και στελέχη του κόμματος να αποτίουν φόρο τιμής στον ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ, αφήνοντας λευκά τριαντάφυλλα στον τάφο του. Στην τελετή έδωσαν το «παρών» και γνωστά στελέχη του κόμματος, σε μια συμβολική εκδήλωση μνήμης για μία από τις πιο εμβληματικές πολιτικές φυσιογνωμίες της χώρας.
Πιο αναλυτικά
Πολιτικό μνημόσυνο στη μνήμη του Ανδρέα Παπανδρέου, με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών από τον θάνατο του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Α’ Νεκροταφείο.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, βουλευτές, μέλη του Πολιτικού Συμβουλίου και στελέχη του Κινήματος απέτισαν, το μεσημέρι, φόρο τιμής, στον Ανδρέα Παπανδρέου, εκ των πλέον χαρισματικών και επιδραστικών πολιτικών φυσιογνωμιών της χώρας.
Όσοι παρευρέθηκαν σήμερα στο Α’ Νεκροταφείο άφησαν ένα λευκό τριαντάφυλλο στο μνήμα του Ανδρέα Παπανδρέου.
Το «παρών» έδωσαν στελέχη του κόμματος, όπως ο Κώστας Σκανδαλίδης, η Άννα Διαμαντοπούλου, ο Παύλος Χρηστίδης, η Νάντια Γιαννακοπούλου, η Τόνια Αντωνίου κ.α.
Δείτε εικόνες:


// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.