Θανάσης Βισκαδουράκης: Η υιοθεσία παιδιού και η πολιτική – «Θα ήμουν νεκρός ή στη φυλακή»
Ο Θανάσης Βισκαδουράκης μίλησε στο Action 24 για την προσωπική του ζωή και τα βιώματά του, σε αποκαλυπτική συνέντευξη στην εκπομπή Καλύτερα Αργά.

Ο Θανάσης Βισκαδουράκης, σε συνέντευξή του στο «Καλύτερα Αργά», μίλησε ανοιχτά για την οικογένεια, την πατρότητα και τις δυσκολίες της ζωής του, αποκαλύπτοντας πως έχει σκεφτεί ακόμη και την υιοθεσία παιδιού, ενώ τόνισε ότι η ευτυχία βρίσκεται στην οικογένεια και όχι στην επιφανειακή διασκέδαση. Παράλληλα, ξεκαθάρισε πως η πιθανή ενασχόλησή του με την πολιτική παραμένει ανοιχτή, λέγοντας ότι δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί τίποτα, αν και ο ίδιος βλέπει την πολιτική ως ιερή ευθύνη και δηλώνει έτοιμος να συζητήσει αν υπάρξει επίσημη πρόταση.
Πιο αναλυτικά
Ο Θανάσης Βισκαδουράκης βρέθηκε εχθές τα μεσάνυχτα της Πέμπτης 25 Ιουνίου καλεσμένος στην εκπομπή Καλύτερα Αργά του Action 24 με τον ίδιο να παραχωρεί μία αποκαλυπτική συνέντευξη. Ο ηθοποιός μεταξύ άλλων μίλησε για την προσωπική του ζωή, για τα βιώματά του αλλά και αποκάλυψε διάφορες άγνωστες μέχρι στιγμής πτυχές της ζωής του.
Τι αποκάλυψε ο Θανάσης Βισκαδουράκης στο Καλύτερα Αργά
«Το ‘χω, γιατί πρωτίστως είναι η οικογένεια. Η μαμά κι ο μπαμπάς. Οι δύο πυλώνες του μεγαλώματος ενός παιδιού. Και μετά έρχεται ο δάσκαλος. Όλα εκπορεύονται από τη μαμά. Αν είναι από πάνω η μαμά κι ο μπαμπάς, το παιδί θα σωθεί. Μου λέει ο αδερφός μου: “Το ξέρεις ότι ζούμε κατά λάθος;”. Εγώ ξέρω ότι ζω κατά λάθος. Το ότι δεν έχω… είμαι ακόμα νεκρός ή δεν έχω μπει φυλακή, αυτό είναι παράδοξο για μένα. Αλλά είχα έναν σύμμαχο. Τον Θεό. Το πρώτο πράγμα που λέω στον γιο μου: “Είπαμε καλημέρα; Κλείσε τα μάτια, Άρχοντα… Άρχοντα, καληνύχτα, σ’ αγαπάω, έπαιξα μπάλα, πήγα στο σχολείο… Περάσαμε καλά. Καληνύχτα”. Όχι υπερβολές» εξομολογήθηκε αρχικά ο Θανάσης Βισκαδουράκης για την προσωπική και οικογενειακή του ζωή.
Μιλώντας για την πατρότητα, ο ίδιος αποκαλύπτει: «Έχω σκεφτεί να υιοθετήσω παιδί. Μίλαγα με τον Αντώνη Κανάκη κι έλεγα ότι κακώς ήμουν τσαχπινιάρης μικρός. Θα ήθελα να παντρευτώ να κάνω πολύτεκνη οικογένεια. Τι βλακεία που άκουγα τους φίλους μου, που παρασύρθηκα. Μπουζούκια, βόλτες, η ευτυχία δεν είναι εκεί, είναι στην οικογένεια. Ναι η ζωή έχει δυσκολίες, έχει αντιξοότητες. Το να μεγαλώνεις παιδί είναι ευθύνη, είναι ο σταυρός του μαρτυρίου που πρέπει να το περάσεις και να ευχαριστείς τον Θεό. Δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι τρελαίνονται.Μας τα έχουν δώσει όλα, όχι δεν δίνονται όλα, πρέπει να κοπιάσεις για να τα έχεις όλα. Ακόμα και ο Χριστός σταυρώθηκε. Δεν έχω καταλάβει γιατί όλοι τα θέλουμε όλα έτοιμα. Η ευτυχία πολύ δύσκολα έρχεται πρέπει να την κυνηγήσεις. Η δυστυχία έρχεται απρόσκλητη και οι δυσκολίες, αν δεν κοπιάσεις πώς θα αγαπήσεις το παιδί σου;».
Τέλος, ερωτώμενος για τα όσα έχουν ακουστεί για την ενασχόλησή του με την πολιτική, ο Θανάσης Βισκαδουράκης ξεκαθαρίζει: «Ισχύει, εν αγνοία μου. Και αυτό είναι το θείο δώρο, για αυτό λέω, πολλές φορές λέω, λέω στην Κατερίνα, λέω, κοίτα να δεις η ζωή τι μου επιφυλάσσει. Εντάξει, το έδωσα το όνομα έτσι χαλαρά. Δεν το είπα σε καμία εκπομπή πολιτική. Σε καμία εκπομπή δεν δήλωσα ότι κατεβαίνω. Και βγαίνω σε ψήφους στον κεντρικό τομέα που μου ορίσανε, που δεν γνώριζα τι σημαίνει κεντρικός, βόρειος, νότιος. Δεν βγήκα με καμία φωτογραφία με κανέναν. Και ο κόσμος με έβγαλε στους πιο υψηλούς με ψήφους. Το είχα όνειρο από μικρό παιδί να γίνω βουλευτής. Εγώ πάντα ασχολούμουν με την πολιτική και μου άρεσε. Πάντα ψηφίζω, δεν ήμουν ποτέ απολιτίκ. Θεωρώ ιερό πράγμα την πολιτική, ιερό πράγμα να κοιτάς τον συνάνθρωπό σου. Και επειδή ξέρω τι σημαίνει συνάνθρωπος, ξέρω τι σημαίνει φτώχεια, ξέρω τι σημαίνει ενοίκιο, ξέρω τι σημαίνει να κάνεις αγώνα να μεγαλώσεις το παιδί σου. Και αν με αξιώσει ο Θεός, έλεγα κάποτε, να ασχοληθώ με την πολιτική, γιατί ίσως αυτό το μικρόβιο το πήρα από τον πατέρα μου. Ο πατέρας μου ήταν μεγάλη προσωπικότητα. Ήταν για 50 χρόνια πρόεδρος των κωφών» τόνισε ο ηθοποιός, και συνέχισε λέγοντας:
«Ακόμα δεν το γνωρίζω αν θα είμαι υποψήφιος βουλευτής. Εγώ την υπογραφή μου δεν την έχω βάλει. Εάν βρεθώ με τον άρχοντα, με τον πρωθυπουργό της χώρας, τον κύριο Μητσοτάκη και συζητήσουμε, ναι. Μέχρι τώρα αιωρούνται όλα, τα λένε οι δημοσιογράφοι, καλά κάνουν. Εμένα δεν με έχουν πάρει κάποιοι να το διαψεύσω ή να πω ναι ή όχι. Έχω μία αρχή στη ζωή μου, όπως και στο θέατρο. Εάν δεν κλείσω με τον παραγωγό π.χ. ή με τον πρωθυπουργό να τα βάλουμε κάτω να τα συζητήσουμε… Νομίζω ότι αν κοιτάξω πίσω και πω το ναι, που θα είναι τιμή μου αν με καλέσει, τι άλλο να ευχαριστήσω τον Θεό; Να πω τι; Εάν κοιτάξω πίσω ή τα πέτρινα χρόνια, τα υπόγεια, ότι ένα παιδί τον καλεί ο αρχηγός του κράτους, ο πρωθυπουργός και σου λέει «έλα εδώ παιδί μου», τι να πω εγώ; Τι θα πει ο Θανασάκης; Εννοείται είμαι εδώ, γιατί είναι δώρο Θεού. Ασχέτως τώρα τις πολιτικές διαμάχες που εγώ δεν μπαίνω. Είμαι ήδη στην Περιφέρεια Αττικής. Βλέπω τις αντιπαλότητες, βλέπω τις αψιμαχίες. Δεν ιδρώνει το αυτί μου. Γιατί θεωρώ ότι αν μπω σε αυτή τη μάχη, είναι πολύ κακό. Όχι, να διαφωνούμε, αλλά σε αυτή τη χώρα πρέπει να μάθουμε να συζητάμε. Δηλαδή, εγώ ξέρω ότι αν μπω, ο κόσμος της σιωπής, ο κόσμος των τυφλών, ο κόσμος των αναπήρων θα χαρούν πάρα πολύ για το Θανασάκη» συμπλήρωσε.
Δείτε εδώ ολόκληρη την συνέντευξή του:
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.