Νίκος Ψαρράς: Το μυστικό του γάμου του – «Είναι σαν να παντρευτήκαμε χθες» (Βίντεο)
Ο Νίκος Ψαρράς μίλησε για τον γάμο του με την Έλενα Καρακούλη στην παρουσίαση του βιβλίου της «Υπουργείο Μοναξιάς», λέγοντας πως νιώθουν «σαν να παντρεύτηκαν χθες».

Ο Νίκος Ψαρράς και η Έλενα Καρακούλη μίλησαν με τρυφερότητα για τον γάμο τους, με αφορμή την παρουσίαση του νέου βιβλίου της, αποκαλύπτοντας πως μετά από 13 χρόνια μαζί νιώθουν «σαν να παντρεύτηκαν χθες». Ο ηθοποιός τόνισε ότι η υπομονή και η επικοινωνία είναι τα μυστικά μιας σχέσης, ενώ η συγγραφέας υπογράμμισε πόσο σημαντική είναι η αμοιβαία στήριξη και η παρουσία του συντρόφου της σε κάθε δημιουργικό της βήμα.
Πιο αναλυτικά
Υπάρχουν ζευγάρια της ελληνικής showbiz που επιλέγουν να κρατούν χαμηλούς τόνους, αποδεικνύοντας πως η ουσία δεν χρειάζεται φανταχτερές δηλώσεις για να ξεχωρίσει. Ο Νίκος Ψαρράς και η Έλενα Καρακούλη ανήκουν ακριβώς σε αυτή την κατηγορία.
Με αφορμή την παρουσίαση του νέου βιβλίου της συγγραφέα και σκηνοθέτιδας, με τίτλο «Υπουργείο Μοναξιάς», οι δυο τους μίλησαν στην κάμερα της εκπομπής «Buongiorno» και άφησαν να φανεί το δέσιμο που έχουν χτίσει όλα αυτά τα χρόνια. Λίγες ημέρες μετά τη συμπλήρωση 13 χρόνων γάμου, ο αγαπημένος ηθοποιός προχώρησε σε μια εξομολόγηση που δεν πέρασε απαρατήρητη.

Νίκος Ψαρράς: «Είναι σαν να παντρευτήκαμε χθες»
Ο Νίκος Ψαρράς δεν έκρυψε πως, παρά το πέρασμα του χρόνου, αισθάνεται ότι η σχέση τους παραμένει το ίδιο δυνατή και ζωντανή. «Πέρασαν 13 χρόνια από τον γάμο μας και είναι σαν να παντρευτήκαμε χθες».
Στη συνέχεια αποκάλυψε ποιο θεωρεί ότι είναι το μεγαλύτερο “μάθημα” που παίρνει κανείς μέσα σε έναν γάμο. «Στις σχέσεις πρέπει να έχεις υπομονή. Αυτό είναι κάτι που το μαθαίνεις πολύ νωρίς και ότι οι σχέσεις και οι άνθρωποι αλλάζουμε, αλλά αλλάζουμε όμορφα και αυτό που μαθαίνεις είναι ότι με τον άλλον πρέπει να μιλάς».
Η Έλενα Καρακούλη μιλά για τη στήριξη που δεν θεωρεί ποτέ δεδομένη
Η Έλενα Καρακούλη εμφανίστηκε ιδιαίτερα συγκινημένη από την παρουσία του συζύγου της στην τόσο σημαντική στιγμή της παρουσίασης του βιβλίου της, εξηγώντας πως η αμοιβαία υποστήριξη αποτελεί βασικό κομμάτι της σχέσης τους. «Σε αυτό ταυτιζόμαστε. Αυτή η στήριξη δεν είναι δεδομένη στις σχέσεις και εγώ τουλάχιστον την απολαμβάνω απλόχερα».
Παράλληλα, υπογράμμισε πόσο σημαντικό είναι για εκείνη να έχει δίπλα της τον άνθρωπό της σε κάθε δημιουργικό της βήμα. «Η παρουσία του Νίκου εδώ είναι απόδειξη ότι δεν είμαστε μόνοι και είμαστε ευγνώμονες γι’ αυτό».
Ο «αυστηρός» πρώτος αναγνώστης του βιβλίου της
Ο γνωστός ηθοποιός αποκάλυψε ακόμη πως ήταν ο πρώτος άνθρωπος που διάβασε το νέο βιβλίο της συζύγου του, μόνο που ο ίδιος δεν περιορίστηκε σε… φιλοφρονήσεις. Αντίθετα, όπως είπε, έκανε ερωτήσεις, παρατηρήσεις και λειτούργησε ως ο πιο απαιτητικός αναγνώστης. «Ήμουν το πρώτο άτομα που διάβασε το βιβλίο. Ήμουν ο κακός αναγνώστης γιατί έκανα ερωτήσεις. Είχα τη χαρά και την τιμή να είμαι στις πρώτες σημειώσεις. Οπότε όταν τελείωσαν οι πρώτες σημειώσεις και άρχισε να τις βάζει σε μία σειρά, πέρυσι τέτοια εποχή στην Τήνο, άρχισα να κάνω ερωτήσεις. Πρέπει να είσαι αυστηρός και ειλικρινής με τους ανθρώπους που αγαπάς και θαυμάζεις».
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.