LIFE

Κατερίνα Γερονικολού για τον Τσιμιτσέλη: «Το ευχαριστιέμαι πολύ…» (Βίντεο)

Η Κατερίνα Γερονικολού μίλησε στο «Buongiorno» στις 25 Ιουνίου για τη συνεργασία της με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη, λέγοντας πως το ευχαριστιέται πολύ.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Η Κατερίνα Γερονικολού μίλησε στην εκπομπή «Buongiorno» για τη νέα θεατρική συνεργασία της με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη στην παράσταση «Του αγοριού απέναντι», τονίζοντας πόσο απολαμβάνει που δουλεύουν και μετακινούνται μαζί, ενώ αποκάλυψε πως αρχικά είχαν αποφασίσει να μην εργαστούν το καλοκαίρι, αλλά τελικά άλλαξαν γνώμη μετά την πρόταση του Μιχάλη Ρέππα. Η παράσταση ανεβαίνει στο Θέατρο Άλσος με πολυπληθή και γνωστό θίασο.

Πιο αναλυτικά

Η Κατερίνα Γερονικολού και ο Γιάννης Τσιμιτσέλης εξακολουθούν να αποτελούν ένα από τα πιο αγαπημένα ζευγάρια της ελληνικής showbiz και αυτή τη φορά θα μοιραστούν όχι μόνο την προσωπική τους ζωή αλλά και τη θεατρική σκηνή.

Η ηθοποιός βρέθηκε το πρωί της Πέμπτης 25 Ιουνίου στην εκπομπή «Buongiorno» μαζί με τη Νίκη Λάμη, όπου μίλησε στη Φαίη Σκορδά για τη νέα θεατρική τους συνεργασία στην παράσταση «Του αγοριού απέναντι», αποκαλύπτοντας μικρές αλλά ιδιαίτερα τρυφερές στιγμές από την καθημερινότητά τους.

Γιάννης Τσιμιτσέλης, Κατερίνα Γερονικολού

Κατερίνα Γερονικολού: Η αποκάλυψη για όσα ζουν μαζί πριν και μετά την παράσταση

Η Κατερίνα Γερονικολού δεν έκρυψε πόσο ξεχωριστό είναι για εκείνη το γεγονός ότι μοιράζεται αυτή τη δουλειά με τον άνθρωπό της. «Το ευχαριστιέμαι πολύ που είμαστε μαζί με τον Γιάννη στην παράσταση. Πηγαίνουμε μαζί και γυρνάμε μαζί. Τώρα είμαστε δύο ευτυχισμένοι άνθρωποι στο αμάξι όταν γυρίζουμε ή είμαστε και οι δύο λίγο αγχωμένοι μέχρι να πάμε και να δούμε ότι όλα είναι καλά», είπε χαρακτηριστικά.

Η αποκάλυψη όμως δεν σταμάτησε εκεί. Η Κατερίνα Γερονικολού εξήγησε πως το συγκεκριμένο επαγγελματικό βήμα δεν ήταν καθόλου μέσα στα σχέδιά τους, αφού είχαν αποφασίσει να αφήσουν στην άκρη τη δουλειά για να ξεκουραστούν.

«Είχαμε πει στην αρχή, εμείς δεν θα δουλεύαμε το καλοκαίρι, θέλαμε να ξεκουραστούμε. Τον Απρίλιο δεχτήκαμε την πρόταση από τον Μιχάλη Ρέππα, το διαβάσαμε και εγώ ήθελα κατευθείαν να πω ναι αλλά περίμενα να δω τι θα πει και ο Γιάννης και τελικά συμφωνήσαμε να το κάνουμε», αποκάλυψε.

Η πρόταση του Μιχάλη Ρέππα φαίνεται πως ήταν αρκετή για να αλλάξει τα σχέδιά τους, με το ζευγάρι να αποφασίζει τελικά να περάσει το καλοκαίρι πάνω στη σκηνή.

Η παράσταση «Του αγοριού απέναντι», που ανεβαίνει στο Θέατρο Άλσος, συγκεντρώνει ένα δυνατό καστ με τους Αλέξη Γεωργούλη, Ναταλία Δραγούμη, Γιάννη Τσιμιτσέλη, Κατερίνα Γερονικολού, Λευτέρη Ελευθερίου, Κατερίνα Ζαρίφη, Νίκη Λάμη, Μανώλη Κλωνάρη και Φαίη Φραγκαλιώτη, ενώ συμμετέχουν επίσης η Σοφία Κουρτίδου, η Μαρία Φιλίππου και η Χριστίνα Τσάφου, με τον Γιώργο Λιβάνη στο τραγούδι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Κατερίνα Γερονικολού για τον Τσιμιτσέλη: «Το ευχαριστιέμαι πολύ…» (Βίντεο)