ΕΛΛΑΔΑ

Κηφισιά: Τα 210χλμ έφτασε οδηγός στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Στη σύλληψη ενός 21χρονου οδηγού, ο οποίος εντοπίστηκε να τρέχει σαν πύραυλος στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς, να κινείται με ταχύτητα 210 χιλιομέτρων την ώρα, το βράδυ της Παρασκευής (26.06.2026).

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Τροχαία, διαπιστώθηκε μέσω συσκευής ράνταρ ότι ο 21χρονος, οδηγώντας αυτοκίνητο, κινείτο με 210 χλμ/ώρα, αντί του ανωτάτου επιτρεπομένου ορίου των 100 χλμ/ώρα, με αποτέλεσμα την πρόκληση κινδύνου για τους λοιπούς χρήστες στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας.

Υπερβαίνοντας κατά 110 χλμ/ώρα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο, οι αστυνομικοί του πέρασαν χειροπέδες στον οδηγό.

Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία από το Β΄ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αττικής για το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης, ενώ οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Κηφισιά: Τα 210χλμ έφτασε οδηγός στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας