Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 37χρονη για μέθη, καθόταν σε πεζοδρόμιο δίπλα στην κόρη της
Η αστυνομία συνέλαβε στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης 37χρονη που είχε καταναλώσει αλκοόλ και καθόταν ζαλισμένη σε πεζοδρόμιο δίπλα στην 8χρονη κόρη της.

Στη Θεσσαλονίκη συνελήφθη 37χρονη μητέρα, η οποία εντοπίστηκε σε πεζοδρόμιο στη Νεάπολη μαζί με την 8χρονη κόρη της, εμφανώς υπό την επήρεια αλκοόλ. Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο, καθώς θεωρήθηκε ότι έθεσε σε κίνδυνο το παιδί της.
Πιο αναλυτικά
Η αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη μιας 37χρονης γυναίκας στη Θεσσαλονίκη που συνόδευε την ανήλικη κόρη της αφού είχε καταναλώσει αλκοόλ, το βράδυ της Τρίτης (23.06.2026).
Οι αστυνομικοί εντόπισαν την 37χρονη να κάθεται σε πεζοδρόμιο μαζί με την 8χρονη κόρη της, στην περιοχή της Νεάπολης στη Θεσσαλονίκη. Ήταν εμφανώς ζαλισμένη, λόγω της κατανάλωσης αλκοόλ.
Η γυναίκα συνελήφθη καθώς φέρεται να εξέθεσε σε κίνδυνο την ανήλικη κόρη της, ενώ βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ. Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.