Γκαλιμπάφ: Το μνημόνιο κατανόησης αποτελεί δήλωση ήττας των ΗΠΑ
Ο Μοχάμαντ Μπαγκέρ Γκαλιμπάφ χαρακτήρισε το μνημόνιο Ιράν-ΗΠΑ «δήλωση ήττας» της Ουάσιγκτον, μετά τις χθεσινές συνομιλίες στην Ελβετία.

Ο πρόεδρος του ιρανικού κοινοβουλίου Μοχάμαντ Μπαγκέρ Γκαλιμπάφ χαρακτήρισε το μνημόνιο κατανόησης μεταξύ Ιράν και ΗΠΑ «δήλωση ήττας» της Ουάσιγκτον, υποστηρίζοντας ότι η συμφωνία δεν προέκυψε από αμερικανικές πιέσεις αλλά από την «αντίσταση» και την «ισχύ» του ιρανικού λαού. Οι δηλώσεις του έγιναν μετά τις συνομιλίες Ιρανών και Αμερικανών αξιωματούχων στην Ελβετία, οι οποίες δεν οδήγησαν σε συμφωνία για το ζήτημα του εμπλουτισμού ουρανίου.
Πιο αναλυτικά
Ο πρόεδρος του ιρανικού κοινοβουλίου και επικεφαλής διαπραγματευτής της Τεχεράνης, Μοχάμαντ Μπαγκέρ Γκαλιμπάφ, χαρακτήρισε το μνημόνιο κατανόησης μεταξύ Ιράν και ΗΠΑ ως «δήλωση ήττας» της Ουάσιγκτον.
Μιλώντας σε συνέδριο στο Αζερμπαϊτζάν, ο Γκαλιμπάφ αναφέρθηκε στις συνομιλίες που πραγματοποιήθηκαν χθες στην Ελβετία μεταξύ Ιρανών και Αμερικανών αξιωματούχων, οι οποίες δεν κατέληξαν σε συμφωνία για το ζήτημα του εμπλουτισμού ουρανίου, αναφέρει το Sky News.
«Αποτέλεσμα της αντίστασης του ιρανικού λαού»
Σύμφωνα με την ιρανική κρατική τηλεόραση, ο Γκαλιμπάφ υποστήριξε ότι η συμφωνία που επιτεύχθηκε στο Ισλαμαμπάντ δεν ήταν προϊόν πιέσεων ή εξαναγκασμού από την αμερικανική πλευρά.
«Η συμφωνία του Ισλαμαμπάντ δεν ήταν αποτέλεσμα πίεσης και εξαναγκασμού, αλλά αποτέλεσμα της αντίστασης και της ισχύος του γενναίου ιρανικού έθνους», δήλωσε.
«Γι’ αυτό το μνημόνιο κατανόησης του Ισλαμαμπάντ αποτέλεσε δήλωση ήττας της Αμερικής», πρόσθεσε.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.