Δημήτρης Γιαννακόπουλος: Η σπόντα για τον Ολυμπιακό και η ατάκα για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος χαρακτήρισε ιστορική στιγμή την παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς από τον Παναθηναϊκό στο T-Center, ανήμερα των γενεθλίων του.

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς παρουσιάστηκε από τον Παναθηναϊκό για την επιστροφή του στη θέση του προπονητή του “τριφυλλιού”, με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να κάνει λόγο για μία ιστορική στιγμή για την ομάδα.
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος πήγε ανήμερα των γενεθλίων του στο T-Center για να παρουσιάσει τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς στους οπαδούς του Παναθηναϊκού και “έκλεψε” την παράσταση με τις ατάκες του.
Οι δηλώσεις του Γιαννακόπουλου
“Μια πολύ ιδιαίτερη μέρα σήμερα. Είχα πει το 2024 ότι θα προσπαθήσω να κάνω μεγάλο τον Παναθηναϊκό. Όχι μόνο αυτό αλλά κάτι περισσότερο. Το 2024 κατακτήσαμε την Euroleague και έχουμε πλέον ένα από τα πιο όμορφα γήπεδα στην Ευρώπη. Τώρα έχουμε τον κορυφαίο όλων ως προπονητή, τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Είμαστε όλοι εδώ ξανά μαζί για να χτίσουμε κάτι πολύ μεγάλο. Καλώς όρισες ξανά”.
Για το αν είναι δώρο για τα γενέθλιά του: “Είναι μια από τις πιο ιστορικές μέρες στον σύλλογο. Όπως είπα στον Ζοτς χθες το βράδυ, βλέποντας τη χαρά του κόσμου, αυτό είναι μεγαλύτερο και από ένα Ευρωπαϊκό. Είναι η μεγαλύτερη μέρα για τον σύλλογο εδώ και πολλά χρόνια. Δεν είναι δώρο, είναι υποχρέωση προς τον κόσμο του Παναθηναϊκού”.
Για το αν έπαιξε ρόλο στην επιστροφή του, ότι δυναμώνει ο μεγάλος αντίπαλος: “Δεν κοιτάμε τι κάνει ο μεγάλος αντίπαλος. Για τη Ρεάλ θα λέτε. Έχασε στον τελικό. Θέλουμε να την περάσουμε στους τίτλους. Βεβαίως και θέλουμε να το κάνουμε. Ο Θεός εδώ είναι και ελπίζουμε μια μέρα να την περάσουμε τη Ρεάλ”.
Για τη σχέση με τον Ομπράντοβιτς: “Σαν αντίπαλος ερχόταν εδώ. Τα τελευταία χρόνια υπήρξαν δύσκολες στιγμές και πίκρες για εμάς. Ο Ζοτς με έπαιρνε τηλέφωνο σε αυτές τις στιγμές και μου έδειχνε ότι ήταν δίπλα μου, με συμβούλευε και τον ευχαριστώ. Σαν φίλος δεν ήταν ποτέ αντίπαλος”.
Για το αν αυτό ήταν το καλύτερο δώρο για τον Παναθηναϊκό ανήμερα της γιορτής του πατέρα και τον Παύλο με τον Θανάση Γιαννακόπουλο: “Σίγουρα θα είναι χαρούμενοι. Μπορείς να το φανταστείς (σ.σ. μία παλιά ατάκα του ίδιου του Ζοτς), ο Ομπράντοβιτς επέστρεψε”.
Στο τέλος της παρουσίασης ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος πήρε αγκαλιά τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς μέσα σε χειροκροτήματα.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.