Αβραμόπουλος: Το Ευρωπαϊκό Ένταλμα σύλληψης διαβιβάσθηκε εντός 24 ωρών στον αρμόδιο Εισαγγελέα, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη
Πηγές του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη απαντούν στον Δημήτρη Αβραμόπουλο για το Qatargate, λέγοντας ότι το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης διαβιβάστηκε εντός 24 ωρών στον Εισαγγελέα Εφετών Αθηνών.

Πηγές του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη απαντούν στις αιτιάσεις του Δημήτρη Αβραμόπουλου για το ένταλμα σύλληψης στην υπόθεση Qatargate, διευκρινίζοντας ότι το Ευρωπαϊκό Ένταλμα διαβιβάστηκε εντός 24 ωρών στον αρμόδιο Εισαγγελέα Εφετών Αθηνών και ότι η ΕΛ.ΑΣ. ενήργησε όπως σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση, χωρίς καμία προνομιακή μεταχείριση. Ο Αβραμόπουλος είχε υποστηρίξει νωρίτερα ότι το έγγραφο παρέμεινε για μέρες στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη χωρίς να τον ενημερώσουν.
Πιο αναλυτικά
Απάντηση στα όσα είπε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος σχετικά με το ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε σε βάρος του για το Qatargate, δίνουν πηγές του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, σημειώνοντας ότι «το Ευρωπαϊκό Ένταλμα σύλληψης διαβιβάσθηκε εντός 24 ωρών στον αρμόδιο Εισαγγελέα Εφετών Αθηνών» και υπογραμμίζοντας ότι «κανένας πολίτης δεν τυγχάνει προνομιακής μεταχείρισης».
Αναλυτικά, οι πηγές του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη αναφέρουν τα εξής:
«Οι ελληνικές αρχές λειτουργούν πάντα με σεβασμό και αφοσίωση στο Σύνταγμα και την ελληνική και ευρωπαϊκή Νομοθεσία. Η αρμόδια Εισαγγελία στην Ελλάδα για θέματα του Τμήματος SIRENE (Supplementary Information Request at the National Entries) υπάγεται στην Εισαγγελία Εφετών Αθηνών, που διαχειρίζεται τα Ευρωπαϊκά Εντάλματα Σύλληψης και τη διαβίβαση δικαστικών πληροφοριών μέσω του Συστήματος Πληροφοριών Σένγκεν (SIS).
Το Ευρωπαϊκό Ένταλμα σύλληψης διαβιβάσθηκε εντός 24 ωρών στον αρμόδιο Εισαγγελέα Εφετών Αθηνών για περαιτέρω ενέργειες, ενώ η Ελληνική Αστυνομία ενήργησε όπως σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση για την εφαρμογή ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης.
Κανένας πολίτης δεν τυγχάνει προνομιακής μεταχείρισης. Οι Υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας διαχειρίζονται καθημερινά ευαίσθητες υποθέσεις χωρίς καμία διαρροή και δημοσιοποίηση, όπως οφείλουν, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις των δικαστικών Αρχών και με σεβασμό στην ισονομία και ατομικά δικαιώματα των πολιτών».
Νωρίτερα σήμερα, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος τόνισε σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΣΚΑΪ ότι το ένταλμα σύλληψης δεν είναι ευρωπαϊκό, όπως στην περίπτωση της υπόθεσης του ΟΠΕΚΕΠΕ, ούτε της βελγικής δικαιοσύνης, αλλά της βελγικής αστυνομίας. «Γι’ αυτό και δεν εστάλη στο υπουργείο Δικαιοσύνης, αλλά στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, στην αστυνομία. Ο κ. Χρυσοχοΐδης το είχε 2-3 μέρες στο συρτάρι, δεν ξέρω γιατί, εμένα δεν με ενημέρωσαν, δεν ήξερα τίποτα», δήλωσε ο πρώην Επίτροπος.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.