ΕΛΛΑΔΑ

Οι ασθενείς ξαναγύρισαν στο Καραμανδάνειο νοσοκομείο μετά την καταστροφική πυρκαγιά

Πλήρης επαναλειτουργία του Καραμανδάνειου μετά την πυρκαγιά με επιστροφή όλων των παιδιατρικών ασθενών στο νοσοκομείο

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Μετά την καταστροφική πυρκαγιά που οδήγησε στην εκκένωση του Καραμανδάνειου νοσοκομείου, οι ασθενείς επέστρεψαν και το νοσοκομείο λειτουργεί κανονικά, σύμφωνα με ανάρτηση του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη. Ο υπουργός ανέφερε ότι η φωτιά προκλήθηκε από εμπρηστές, οι οποίοι έχουν συλληφθεί, και εξέφρασε τη λύπη του για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι μικροί ασθενείς.

Πιο αναλυτικά

Σύμφωνα με ανάρτηση που έκανε το απόγευμα της Πέμπτης (14/8/25) ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, το Καραμανδάνειο νοσοκομείο, πλέον λειτουργεί κανονικά, μετά την χθεσινή εκκένωση για τη μεγάλη φωτιά…

Όπως τονίζει ο Άδωνις Γεωργιάδης, επέστρεψαν όλοι οι ασθενείς στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων. 

Ο υπουργός τονίζει ότι η φωτιά, που προκάλεσε «αυτή την ταλαιπωρία για τους μικρούς ασθενείς», προήλθε από εμπρηστές οι οποίοι συνελήφθησαν.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Οι ασθενείς ξαναγύρισαν στο Καραμανδάνειο νοσοκομείο μετά την καταστροφική πυρκαγιά