ΔΙΕΘΝΗ

Φρουροί της Επανάστασης: Επιτεθήκαμε σε Μπαχρέιν και Κουβέιτ για αντίποινα

Οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν ανακοίνωσαν πυραυλικές και drone επιθέσεις σε αμερικανικές βάσεις σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν, ως αντίποινα για νέες αμερικανικές επιθέσεις.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν ανακοίνωσαν ότι εξαπέλυσαν πυραύλους και drones κατά αμερικανικών στρατιωτικών εγκαταστάσεων στο Κουβέιτ και το Μπαχρέιν, ως αντίποινα για νέες αμερικανικές επιθέσεις στο έδαφός τους. Στην ανακοίνωσή τους προειδοποιούν ότι η παραβίαση της εκεχειρίας μπορεί να οδηγήσει σε πλήρη διακοπή των διπλωματικών διαδικασιών.

Πιο αναλυτικά

Οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν ανακοίνωσαν σήμερα Κυριακή πως εκτόξευσαν πυραύλους και drones εναντίον αμερικανικών στρατιωτικών εγκαταστάσεων στο Κουβέιτ και στο Μπαχρέιν, σε αντίποινα για τις νέες αμερικανικές επιθέσεις στη χώρα τους.

«Μπορεί να οδηγήσει σε πλήρη διακοπή των διπλωματικών διαδικασιών»

«Η παραβίαση της εκεχειρίας έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 1 του Μνημονίου Συνεννόησης (MoU) του Ισλαμαμπάντ και θα οδηγήσει στην πλήρη διακοπή όλων των διπλωματικών διαδικασιών», αναφέρει η ανακοίνωση, σύμφωνα με το δίκτυο Press TV.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Φρουροί της Επανάστασης: Επιτεθήκαμε σε Μπαχρέιν και Κουβέιτ για αντίποινα