ΔΙΕΘΝΗ

ΗΠΑ: 11χρονη αυτοκτόνησε επειδή δεχόταν μπούλινγκ στο σχολείο

Αυτοκτονία 11χρονης στο Τέξας λόγω μπούλινγκ στο σχολείο, ενώ οι γονείς της είναι μετανάστες, αναδεικνύει σοβαρές ελλείψεις στη στήριξη παιδιών.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ένα 11χρονο κορίτσι από το Τέξας των ΗΠΑ αυτοκτόνησε αφού φέρεται να δεχόταν μπούλινγκ στο σχολείο από τους συμμαθητές της επειδή οι γονείς της είναι μετανάστες.

Το κορίτσι εντοπίστηκε χωρίς τις αισθήσεις του από την μητέρα του μέσα στο σπίτι της οικογένειας στις 3 Φεβρουαρίου και πέθανε πέντε ημέρες αργότερα.

ΗΠΑ: 11χρονη αυτοκτόνησε επειδή δεχόταν μπούλινγκ στο σχολείο

Η μητέρα της 11χρονης, Μαρμπέλα Καράνζα εξήγησε ότι η κόρη της εκφοβιζόταν από συμμαθητές της στο σχολείο, που την κορόιδευαν επειδή η οικογένεια είχε μεταναστεύσει στις ΗΠΑ και απειλούσαν να ειδοποιήσουν τις αρχές μετανάστευσης για να απελάσουν τους γονείς της.

«Φαίνεται ότι το σχολείο ήταν ενήμερο για όλα αυτά, αλλά ποτέ – ποτέ δεν μου είπαν τι συνέβαινε με την κόρη μου. Φαίνεται ότι πήγαινε μία ή δύο φορές την εβδομάδα στη συμβουλευτική για να αναφέρει τι συνέβαινε», είπε η μητέρα της 11χρονης.

«[Θέλω] δικαιοσύνη γιατί δεν είναι δίκαιο. Αμέλεια του σχολείου που δεν με ενημέρωνε για το τι συνέβαινε με την κόρη μου», ανέφερε η μητέρα.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

ΗΠΑ: 11χρονη αυτοκτόνησε επειδή δεχόταν μπούλινγκ στο σχολείο