SPORTS

Άρης: Δώνης και Σούντμπεργκ συμμετείχαν μερικώς στην προπόνηση

Δώνης και Σούντμπεργκ επέστρεψαν στις προπονήσεις του Άρη ενόψει του αγώνα Κυπέλλου με τον Παναιτωλικό την Τρίτη

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο Άρης προετοιμάζεται για το πρώτο παιχνίδι της χρονιάς και αυτό είναι για το Κύπελλο Ελλάδας Betsson κόντρα στον Παναιτωλικό εντός έδρας (06/01/26, 15:00) και ο Χιμένεθ είδε τους Δώνη και Σούντμπεργκ να ακολουθούν μέρος της προπόνησης.

Ο Τάσος Δώνης συμμετείχε στο μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος και δεν θα αργήσει η επιστροφή του στην ενεργό δράση, ενώ ο Νόα Σούντμπεργκ ακολούθησε ένα μικρότερο μέρος της ομαδικής προπόνησης του Άρη.

Η ενημέρωση της ΠΑΕ Άρης

«Στην τελική ευθεία μπήκε η προετοιμασία της ομάδας μας για την αναμέτρηση της Τρίτης με τον Παναιτωλικό (06/01, 15:00) για τα Play-offs του «Κυπέλλου Ελλάδας Betsson». Στην πρωινή προπόνηση της Κυριακής, που έγινε στο Δασυγένειο Αθλητικό Κέντρο, οι ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ ακολούθησαν πρόγραμμα αποσυμφόρησης.

Ο Τάσος Δώνης συμμετείχε στο μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος, ο Νοά Σούντμπεργκ έκανε κομμάτι της προπόνησης, ενώ ο Χαμζά Μεντίλ συνέχισε το πρόγραμμά του. Αύριο, Δευτέρα, με την προπόνηση που είναι προγραμματισμένη για το πρωί στο «Δασυγένειο» ολοκληρώνεται η προετοιμασία της ομάδας μας για το μεθαυριανό παιχνίδι στο Κλεάνθης Βικελίδης».

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Άρης: Δώνης και Σούντμπεργκ συμμετείχαν μερικώς στην προπόνηση