LIFE

Όλγα Ζαριφοπούλου: Παντρεύτηκε στη Βενετία 4 χρόνια μετά το διαζύγιο από τον Πέτρο Κουσουλό

Η επιχειρηματίας και CEO της Ozar World παντρεύτηκε τον νέο της σύντροφο στη Βενετία, τέσσερα χρόνια μετά το διαζύγιό της από τον Πέτρο Κουσουλό.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Η Όλγα Ζαριφοπούλου έκανε ένα νέο ξεκίνημα στην προσωπική της ζωή, παντρεύοντας στη Βενετία τον σύντροφό της Πέτρο, τέσσερα χρόνια μετά το συναινετικό διαζύγιό της από τον δημοσιογράφο Πέτρο Κουσουλό. Η ρομαντική τελετή έγινε σε παραμυθένιο σκηνικό, με ξεχωριστή μουσική παρουσία, ενώ η επιχειρηματίας είχε αφήσει το προηγούμενο διάστημα διακριτικά σημάδια για τη νέα της σχέση, την οποία πλέον επισφράγισε με γάμο.

Πιο αναλυτικά

Τέσσερα χρόνια μετά το διαζύγιό της από τον δημοσιογράφο Πέτρο Κουσουλό, η Όλγα Ζαριφοπούλου γύρισε σελίδα στην προσωπική της ζωή και έκανε το επόμενο βήμα στο πλευρό του νέου της συντρόφου, ο οποίος μάλιστα έχει επίσης το ίδιο όνομα.

Η γνωστή επιχειρηματίας και CEO της Ozar World παντρεύτηκε τον αγαπημένο της Πέτρο σε μια ρομαντική τελετή στη Βενετία, σε ένα σκηνικό βγαλμένο από παραμύθι. Το ζευγάρι επέλεξε την ιταλική πόλη για αυτή τη σημαντική στιγμή, με τη γαμήλια ατμόσφαιρα να γίνεται ακόμη πιο ξεχωριστή χάρη στη μουσική παρουσία του Στέφανου Κορκολή και της Σοφίας Μανουσάκη στο τραπέζι.

Παντρεύτηκε η Όλγα Ζαριφοπούλου
Παντρεύτηκε η Όλγα Ζαριφοπούλου

Η Όλγα Ζαριφοπούλου, που παραδοσιακά κρατά χαμηλούς τόνους στην προσωπική της ζωή, είχε αφήσει το προηγούμενο διάστημα κάποια μικρά «σημάδια» πως είχε προχωρήσει σε μια νέα αρχή. Τον περασμένο Φεβρουάριο, ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου, είχε δημοσιεύσει μια αινιγματική φωτογραφία στο Instagram, στην οποία φαίνονταν δύο χέρια να σχηματίζουν καρδιά με φόντο τον Πύργο του Άιφελ.

Τότε πολλοί είχαν αναρωτηθεί αν η γνωστή επιχειρηματίας είχε βρει ξανά τον έρωτα, με την ίδια να επιλέγει να μην αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες. Έκτοτε η ευτυχία της δεν κρύβεται, και ακολούθησαν πολλά ακόμα στιγμιότυπα με τη σχέση αυτή να επισφραγίζεται πλέον με τον πιο όμορφο τρόπο.

Η Όλγα Ζαριφοπούλου με τον σύζυγό της
Η Όλγα Ζαριφοπούλου με τον σύζυγό της

Το νέο κεφάλαιο στη ζωή της Όλγας Ζαριφοπούλου έρχεται μετά τον χωρισμό της από τον Πέτρο Κουσουλό. Οι δυο τους είχαν πάρει διαζύγιο τέσσερα χρόνια πριν, σε ένα συναινετικό πλαίσιο, έχοντας ως απόλυτη προτεραιότητα τα παιδιά τους. Μάλιστα, είχε γίνει γνωστό πως οι δύο πλευρές διατήρησαν μια καλή σχέση μετά τον χωρισμό τους. Η δικηγόρος της Όλγας Ζαριφοπούλου είχε δηλώσει στο Happy Day πως ο Πέτρος Κουσουλός έβαλε πάνω από όλα το καλό των παιδιών τους.

«Ο κύριος Κουσουλός είναι ένας πάρα πολύ ώριμος σε τέτοια ζητήματα άνθρωπος που έβαλε μπροστά το καλό των παιδιών του αναγνωρίζοντας την ικανότητα της κυρίας Ζαριφοπούλου ως μητέρα και ως ανθρώπου. Από τη στιγμή που επιλύθηκε αυτό το ζήτημα νομίζω ότι δεν υπήρχε τίποτα άλλο που να μην μπορεί να γεφυρωθεί. Έχουν μια πολύ καλή και αξιοπρεπή σχέση. Δεν υπήρχε καμία διαφορά που να μην έχει γεφυρωθεί από τη στιγμή που μιλάμε για συναινετικό διαζύγιο», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Όλγα Ζαριφοπούλου: Παντρεύτηκε στη Βενετία 4 χρόνια μετά το διαζύγιο από τον Πέτρο Κουσουλό