Φαίη Σκορδά: Η σπόντα της Ναταλίας Γερμανού για το τέλος του Buongiorno – «Το αφήνω εγώ αυτό εδώ» (Βίντεο)
Η Φαίη Σκορδά αποχαιρέτησε συγκινημένη το Buongiorno του MEGA την Παρασκευή 26 Ιουνίου, μετά το ξαφνικό τέλος της εκπομπής από το κανάλι.

Η Φαίη Σκορδά αποχαιρέτησε συγκινημένη το κοινό στο τελευταίο επεισόδιο του Buongiorno, μετά την αιφνιδιαστική απόφαση του MEGA να ρίξει πρόωρα τίτλους τέλους στην εκπομπή, ευχαριστώντας συνεργάτες και τηλεθεατές. Το τέλος της εκπομπής σχολιάστηκε στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού, η οποία επαίνεσε την αξιοπρέπεια και τη φινέτσα της παρουσιάστριας, αφήνοντας παράλληλα μια αιχμή για τον Δημήτρη Ουγγαρέζο, ενώ η ίδια η Σκορδά περιορίστηκε σε ένα λιτό «είμαι καλά» στις πρώτες της δηλώσεις μετά το φινάλε.
Πιο αναλυτικά
Τίτλοι τέλους έπεσαν εχθές, Παρασκευή 26 Ιουνίου στην εκπομπή Buongiorno του MEGA με την Φαίη Σκορδά να αποχαιρετά για τελευταία φορά το κοινό της. Τόσο η παρουσιάστρια όσο και οι συνεργάτες της φάνηκαν ιδιαίτερα συγκινημένοι και σοκαρισμένοι με το απρόσμενο αυτό τέλος, καθώς η απόφαση του καναλιού ήρθε τελείως ξαφνικά μόλις λίγα 24ωρα πριν.
Η Φαίη Σκορδά μάλιστα,, φανερά συγκινημένη, είπε στο φινάλε της εκπομπής: «Όλα για κάποιο λόγο γίνονται, κάθε σεζόν που τελειώνει αποχαιρετούμε το κοινό. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε εσάς που μας βάλατε στο σπίτι σας και μας κάνατε παρέα. Θέλω να ευχαριστήσω τους πάντες από πίσω και μπρος στις κάμερες. Σας ευχαριστώ από καρδιάς. Την ομάδα μας την συντακτική, τον πρώτο όροφο. Έναν προς έναν σας ευχαριστώ ξεχωριστά. Μπορεί να ξανά συναντηθούμε. Ευχαριστούμε πάρα πολύ κύριε Μαρινάκη για αυτή την όμορφη συνεργασία, ευχαριστούμε πάρα πολύ. Έχω υποσχεθεί ότι θα κλείσω αυτή την εκπομπή με χαμόγελο. Όλοι έχετε τα προβλήματα σας, δεν χρειάζεται να επιβαρύνουμε περισσότερο τον κόσμο. Ευχόμαστε να έχετε ένα υπέροχο καλοκαίρι, σας αγαπώ, Buongiorno!».
Το σχόλιο της Ναταλίας Γερμανού για το τέλος της εκπομπής Buongiorno
Όλα όσα συνέβησαν σχολιάστηκαν σήμερα, Σάββατο 27 Ιουνίου στην εκπομπή Καλύτερα δεν γίνεται, με τον Άγγελο Βουράκη να λέει αρχικά: «Ήταν μία εκπομπή που δεν διολίσθησε σε λάθη αυτά τα δύο χρόνια. Και επίσης δεν διολίσθησε σε παγίδες που πέφτουμε πάντα όλοι στην τηλεόραση, με το να κανονικοποιήσει κακοποιητικό λόγο, να προβάλει άσχημα πρότυπα κλπ… Το απέφυγε και με κόστος για την ίδια και είναι πολύ σημαντικό αυτό».
Τότε, η Ναταλία Γερμανού τόνισε: «Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Άγγελο. Κάθε λέξη που είπε ο Άγγελος με εκφράζει απόλυτα για την ποιότητα του Buongiorno. Θα προσθέσω κιόλας την απόλυτη αξιοπρέπεια, φινέτσα και ψυχραιμία με την οποία αποχαιρέτησε η οικοδέσποινα το τηλεοπτικό της κοινό… Χωρίς μπηχτές, χωρίς μομφές, χωρίς μελοδράματα, χωρίς τίποτα. Ήταν μία κυρία σε όλη τη διάρκεια της τελευταίας της εκπομπής και της βγάζουμε το καπέλο όλοι. Να προσθέσω επίσης ότι ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, που είναι στενός συνεργάτης της Φαίης, έχει βρει νέα ραδιοφωνική στέγη, στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1. Θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο στον Ρυθμό. Το αφήνω εγώ αυτό εδώ…».
Οι πρώτες δηλώσεις της Φαίης Σκορδά μετά το τέλος του Buongiorno
H Φαίη Σκορδά απευθείας μετά το τέλος της εκπομπής της πήγε στο αεροδρόμιο συνοδευόμενη από τον μέλλοντα σύζυγό της, Αλέξανδρο Αθανασιάδη, προκειμένου να ταξιδέψουν στην Πάρο όπου πραγματοποιείται το τριήμερο γλέντι του γάμου της Αθηνάς Οικονομάκου και του Μπρούνο Τσερέλα. Εκεί, την παρουσιάστρια συνάντησε η κάμερα της εκπομπής Ραντεβού το ΣΚ με την ίδια να λέει στον δημοσιογράφο: «Καλό καλοκαίρι, είμαι καλά» είπε, χωρίς να θέλει να μιλήσει παραπάνω επί του θέματος.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.