LIFE

Παλαιτσάκη: Είπε αλήθειες για την κόντρα Τσέγκου – Συρίγου και την έλλειψη τηλεοπτικού ήθους (Βίντεο)

Η Νανά Παλαιτσάκη σχολίασε στο TikTok την παρέμβαση της Μάγδας Τσέγκου στο Χαμογέλα και Πάλι και την κόντρα με τον Νίκο Συρίγο, μιλώντας έξω από τα δόντια.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Η Νανά Παλαιτσάκη πήρε θέση για την κόντρα ανάμεσα στη Μάγδα Τσέγκου και τον Νίκο Συρίγο, με αφορμή την τηλεφωνική παρέμβαση της δημοσιογράφου στην εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου. Υποστήριξε ότι η Τσέγκου αδικήθηκε από το μοντάζ και ότι το περιστατικό αναδεικνύει ένα ευρύτερο πρόβλημα στην τηλεόραση, όπου οι συνεντεύξεις συχνά κόβονται για να βγουν εντυπωσιακοί τίτλοι, ενώ παράλληλα κατηγόρησε την εκπομπή για έλλειψη ευγένειας και τηλεοπτικού ήθους.

Πιο αναλυτικά

Με αφορμή την παρέμβαση της Μάγδας Τσέγκου στην εκπομπή Χαμογέλα και Πάλι το περασμένο Σαββατοκύριακο. η Νανά Παλαιτσάκη μίλησε έξω από τα δόντια σε ένα βίντεο που αναρτήθηκε στον προσωπικό της λογαριασμό στο TikTok, με την ίδια να σχολιάζει τα όσα συνέβησαν ανάμεσα στην δημοσιογράφο και τον Νίκο Συρίγο.

Για όσους δεν γνωρίζουν η Μάγδα Τσέγκου παρενέβη τηλεφωνικά στην εκπομπή με αφορμή μία συνέντευξη που είχε δώσει λίγα λεπτά πριν. Η ίδια υποστήριξε ότι πολλά από τα λόγια της κόπηκαν στο μοντάζ και παρερμηνεύτηκαν, ενώ η ομάδα της εκπομπής στο πλατό σχολίασαν ότι η ίδια “αυτοπροτάθηκε για την εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη” – δείτε τι ακριβώς συνέβη.

Τι είπε η Νανά Παλαιτσάκη για την κόντρα ανάμεσα σε Νίκο Συρίγο και Μάγδα Τσέγκου

@palaitsaki

Η Μαγδα Τσεγκου @Μάγδα Τσέγκου και τα δίκια της #τηλεοραση #συνεντευξη #σχολιασμος

♬ πρωτότυπος ήχος – Nana Palaitsaki

Η Νανά Παλαιτσάκη λοιπόν, μέσα από την αιχμηρή κριτική της είπε: «Ήθελα να συζητήσουμε την παρέμβαση της Μάγδας Τσέγκου στην εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου. Παρακολούθησα το θέμα και άκουσα την παρέμβασή της πολύ προσεκτικά και θα πω την άποψη μου όπως πάντοτε τη λέω με μεγάλη ειλικρίνεια. Υπάρχουν τα εξής δύο θέματα: πρώτον οι εξαιρετικοί ρεπόρτερς των εκπομπών για τις εκπομπές κάνουν τεράστιο αγώνα να κλείσουν καλεσμένους για συνεντεύξεις. Πάρα πολλοί καλεσμένοι αρνούνται διότι γνωρίζουν ότι θα καθίσουν, θα δώσουν μία συνέντευξη η οποία μπορεί να κρατήσει 30 και 45 λεπτά και από αυτό το υλικό θα υπάρχει αυτό που θα βγει στον “αέρα” θα είναι περίπου 3 με 3,5 λεπτά. Όσο μαγικός και αν είναι ο δημοσιογράφος, δεν μπορεί σε αυτό το χρονικό όριο να δώσει την ουσία των λεγομένων του καλεσμένου και αναγκάζεται πολλές φορές άτσαλα το υλικό διότι το ζητούμενο των εκπομπών είναι η τηλεθέαση άρα επιθυμούν από τα λεγόμενα τα δικά μου ή του οποιοδήποτε καλεσμένου να προκύψουν τίτλοι, δηλαδή σλόγκαν.

Εκεί λοιπόν, γι αυτό το λόγο αρνούνται οι περισσότεροι να δώσουν συνέντευξη. Αυτό το αντιμετωπίζουμε τα τελευταία χρόνια όσοι κάνουμε συνεντεύξεις και είναι κλιμακούμενο. Έγώ που έχω κάνει χιλιάδες συνεντεύξεις προσώπων, θα σας πω ότι τα τελευταία χρόνια της τηλεοπτικής μου προσωπικής μου παρουσίας, με την τελευταία μου να είναι στο MEGA με την Ελεονώρα Μελέτη, είχα μεγάλο θέμα με τους καλεσμένους. Αυτό το οποίο έπαθε η Μάγδα είναι κάτι το οποίο έχουν υποστεί οι περισσότεροι που έχουν δώσει συνέντευξη και έχει μαγνητοσκοπηθεί και μετά έχει μονταριστεί. Στη θέση της έτσι όπως την άκουσα και όπως τα είπε είχε απόλυτο δίκιο διότι σαφώς απομονώθηκε ένα κομμάτι της απάντησής της και βεβαίως ο Νίκος Συρίγος πάντοτε εκτός από ένα μόνιμα ξινισμένο ύφος που έχει και από μία αρνητική κριτική την οποία τις περισσότερες φορές κάνει, μέσα σε 8 λετπά κριτικάρανε και μείνανε στο αν η Μάγδα αυτοπροτείνεται για να πάει στην εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη. Θα σας πω τι γίνεται, πιο είναι το μήνυμα που βγαίνει από το “αυτοπροτάθηκε για να πάει στην εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη”. Τι καταλαβαίνει ο τηλεθεατής: “Αυτή η καημένη είναι χρόνια εκτός τηλεόρασης οπότε βρήκε μία ευκαιρία να δώσει μία συνέντευξη και να αυτοπροταθεί να πάει σε μία εκπομπή που τώρα στήνεται”.

Αυτή είναι η ερμηνεία που θα κάνει ένας τηλεθεατής που μένει και διαβάζει τον τίτλο. Το λέω αυτό γιατί μετά η θέση της εκπομπής ήταν “δεν είναι κακό να αυτοπροταθεί κάποιος”. Ναι δεν είναι κακό όταν είσαι επαγγελματίας να πάρεις και να μελετήσεις την πρόθεση ενός εκπομπάρχη αν επιθυμεί να συναντηθεί μαζί σου αλλά δείχνει ότι είσαι περίπου σε απόγνωση όταν περιμένεις να έρθει ένας δημοσιογράφος μίας εκπομπής και να “χρησιμοποιήσεις” αυτή τη συνέντευξη για να σε ακούσουν σε ένα άλλο κανάλι και να σκεφτούν “βρε τη Μάγδα πώς δεν την σκεφτήκαμε, για να την πάρουμε τηλέφωνο”. Καταλαβαίνετε ποια είναι η διαφορά; Άλλο τι θέλει και τι είναι δόκιμο να κάνει ένας επαγγελματίας για να βρει επαγγελματική θέση. Γνωρίζω πάρα πολύ καλά την Μάηδα και την ξέρω πολλά χρόνια, δραστηριοποιείται στο site της, κάνει συνεντεύξεις και κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά. Άνθρωποι που έχουν αλλάξει και ενώ ήταν τηλεοπτικές προσωπικότητες επί σειρά ετών και τώρα κάνουν άλλα πράγματα, δεν σημαίνει αυτό ότι ψάχνουν την οποιαδήποτε αφορμή για να πουν “α τι καλά που θα ήταν να ξανά πάμε στην τηλεόραση” και αντί να πάμε άμεσα στον άνθρωπο που κάνει την εκπομπή ή στον διευθυντή σύνταξης και άλλο να ακουστεί με τον τρόπο αυτό. Υπάρχει κάτι που έχει χαθεί από την τηλεοπτική πραγματικότητα.

Μάγδα Τσέγκου

Δεν υπάρχει ευγένεια. Όταν κάποιος έρχεται στο σπίτι σου οφείλεις να τον σεβαστείς. Το λιγότερο που μπορείς να κάνεις είναι να χρησιμοποιήσεις αυτά που κατά τη γνώμη σου είναι τα πλεονεκτήματα του καλεσμένου σου ο οποίος σε τιμά με την παρουσία του και αν δεν τον έχεις στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής για να διευκρινίσει κάποια θέματα, δεν τον πιάνεις και τον σχολιάζεις εν απουσία του. Αυτό δεν είναι μόνο έλλειψη tact, είναι έλλειψη τηλεοπτικού ήθους. Ο κάθε ένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει και να πει ό,τι θέλει. Όλοι σε αυτή τη ζωή κρινόμαστε από αυτά που κάνουμε και αυτά που δεν κάνουμε. Αυτό που δυστυχώς συνέβη στην Μάγδα Τσέγκου συμβαίνει στους ρεπόρτερς σε καθημερινή βάση και ξέρω πόσο δύσκολο είναι γι’ αυτούς τους ανθρώπους να κυνηγούν μία συνέντευξη και να παίρνουν συνέχεια αρνήσεις. Δεν σας κρύβω ενώ έχω συνεργαστεί άψογα με τους δημοσιογράφους στις εκπομπές, πολλές φορές έχω ισχυριστεί ακριβώς το ίδιο και έχω πει αν θέλετε να πω τη γνώμη μου καλέστε με να είμαι live στο στούντιο, δεν θέλω να γίνει μία μαγνητοσκοπημένη συνέντευξη διότι γνωρίζω ότι αυτό που θέλετε να προβάλλεται είναι οι τίτλοι που θα σας δώσω που θα είναι αποτέλεσμα ενός μοντάζ που θα πετσοκόψει αναγκαστικά αυτά που έχω πει άρα δεν θα υπάρχει συνέχεια σε αυτά που λέω και θα φαίνεται ότι κατηγορώ τη Φαίη, τον Γιώργο, την Καινούργιου ή δημιουργώ ένα θέμα»

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Παλαιτσάκη: Είπε αλήθειες για την κόντρα Τσέγκου – Συρίγου και την έλλειψη τηλεοπτικού ήθους (Βίντεο)