Μάρω Κοντού: Εξελίξεις για την υγεία της – Η απόφαση των γιατρών
Η Μάρω Κοντού νοσηλεύεται για ένατη ημέρα στο «Αττικόν», με κάταγμα σε πλευρό και κάκωση στο ισχίο, υπό στενή παρακολούθηση στην Καρδιολογική Κλινική.

Η Μάρω Κοντού παραμένει για ένατη ημέρα στο νοσοκομείο «Αττικόν» μετά την πτώση στο σπίτι της, που της προκάλεσε κάταγμα σε πλευρό και κάκωση στο ισχίο. Οι γιατροί την παρακολουθούν στενά στην Καρδιολογική Κλινική, χωρίς να έχει κριθεί αναγκαίο χειρουργείο, ενώ η αποκατάστασή της αναμένεται να απαιτήσει χρόνο.
Πιο αναλυτικά
Για ένατη συνεχόμενη ημέρα εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Αττικόν» η Μάρω Κοντού, μετά την πτώση που είχε μέσα στο σπίτι της, η οποία της προκάλεσε κάταγμα σε πλευρό και κάκωση στο ισχίο. Η αγαπημένη ηθοποιός παραμένει υπό στενή ιατρική παρακολούθηση στην Καρδιολογική Κλινική και όχι σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, με τους γιατρούς να αξιολογούν καθημερινά την πορεία της υγείας της και να αποφασίζουν τα επόμενα βήματα της θεραπείας.
Η αποκάλυψη για την υγεία της Μάρως Κοντού
Τις τελευταίες πληροφορίες μετέφερε ο Τάσος Τεργιάκης μέσα από την εκπομπή «Το Πρωινό», αποκαλύπτοντας ότι μέχρι στιγμής δεν έχει προγραμματιστεί κάποια χειρουργική επέμβαση, καθώς η αντιμετώπιση των τραυμάτων γίνεται συντηρητικά, με φαρμακευτική αγωγή.
«Δεν είναι στη ΜΕΘ, είναι στην Καρδιολογική Κλινική. Οι γιατροί καθημερινά επαναξιολογούν την κατάσταση της υγείας της για να δουν τι καλύτερο μπορούν να κάνουν. Με φαρμακευτική αγωγή είναι η αγαπημένη μας ηθοποιός, δεν υπάρχει προς το παρόν ορίζοντας για εξιτήριο ή κάτι άλλο. Αυτό που έχουμε μάθει είναι ότι την επισκέπτονται λίγοι άνθρωποι και όχι πολλοί. Δεν έχει κάνει χειρουργείο, αντιμετωπίζονται με φάρμακα τα τραύματα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος.
Παρά την αισιοδοξία των γιατρών, η αποκατάστασή της αναμένεται να χρειαστεί χρόνο, γι’ αυτό και παραμένει στο νοσοκομείο, όπου συνεχίζει να λαμβάνει την απαραίτητη φροντίδα και παρακολούθηση.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.