Μίνα Αρναούτη: Βρέθηκε ξανά στα δικαστήρια και δήλωσε ότι την απειλούσαν πως θα τη σκοτώσουν και θα τη βιάσουν
Η Μίνα Αρναούτη και η Φρόσω Κυριάκου κατέθεσαν στα δικαστήρια την Τρίτη 23/6 για την υπόθεση του 57χρονου, που κατηγορείται για ψευδή κατάθεση.

Η Μίνα Αρναούτη και η Φρόσω Κυριάκου βρέθηκαν ξανά στα δικαστήρια για την υπόθεση της μοιραίας νύχτας του Παντελή Παντελίδη, με την Αρναούτη να δηλώνει πως περιμένει δικαίωση και να καταγγέλλει ότι μετά το δυστύχημα δέχθηκε απειλές, ύβρεις και μηνύματα ακόμη και για τη ζωή της. Η διαμάχη αφορά την κατάθεση 57χρονου, ο οποίος υποστήριξε ότι δεν οδηγούσε ο τραγουδιστής αλλά η Φρόσω Κυριάκου, ισχυρισμό που οι δύο γυναίκες χαρακτηρίζουν ψευδή, ενώ ο ίδιος έχει καταθέσει μήνυση για ψευδή καταμήνυση σε βάρος τους.
Πιο αναλυτικά
Στα δικαστήρια βρέθηκαν σήμερα Τρίτη 23/6 η Μίνα Αρναούτη και η Φρόσω Κυριάκου, στο πλαίσιο της υπόθεσης που αφορά την καταγγελία τους σε βάρος 57χρονου άνδρα, ο οποίος κατηγορείται για ψευδή κατάθεση, καθώς είχε υποστηρίξει ότι τη μοιραία νύχτα του δυστυχήματος δεν οδηγούσε ο Παντελής Παντελίδης.
Λίγο πριν από την έναρξη της διαδικασίας, η Μίνα Αρναούτη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό», εκφράζοντας την ελπίδα πως, έπειτα από χρόνια, θα δοθούν απαντήσεις μέσα από τη Δικαιοσύνη.
Τι είπε η Μίνα Αρναούτη για τη δικαστική διαμάχη
«Περίμενα πώς και πώς αυτή τη μέρα. Θέλω αυτοί οι άνθρωποι να λογοδοτήσουν, γιατί είπαν φρικτά ψέματα. Πιστεύω ότι τα ψέματα πρέπει να τιμωρούνται και εύχομαι σήμερα να δικαιωθώ», ανέφερε αρχικά. Στη συνέχεια, η ίδια μίλησε για τις δύσκολες στιγμές που βίωσε μετά το τροχαίο δυστύχημα, αποκαλύπτοντας πως βρέθηκε στο στόχαστρο απειλών και υβριστικών σχολίων, γεγονός που επηρέασε έντονα την καθημερινότητά της. «Ο Παντελής ήταν πολύ αγαπητός. Όλο αυτό είχε πολύ άσχημο αντίκτυπο, διότι ο κόσμος είχε, ήταν πορωμένος με τον Παντελή, τον αγαπούσαν. Όταν ακούνε ότι κάποιες λένε ψέματα, αρχίζουν, δεχόμασταν απειλές, με βρίζανε, μου στέλναν μηνύματα υβριστικά, απειλές «θα σε σκοτώσω», «θα σε βιάσω», χίλια δυο πράγματα, τα οποία εμένα με έκαναν να φοβάμαι να κυκλοφορήσω, να βγω απ’ το σπίτι μου, να κοιτάω κάθε μέρα τι γίνεται γύρω γύρω μου. Το να βγαίνεις να λες ψέματα για έναν άνθρωπο, χωρίς να σκέφτεσαι τι επιπτώσεις έχει αυτό στη ζωή του μετά, είναι θλιβερό. Και να βγαίνουν μετά όλοι να λένε «είπατε ψέματα»», είπε χαρακτηριστικά.
Κλείνοντας, η Μίνα Αρναούτη απέρριψε για ακόμη μία φορά όσα κατά καιρούς έχουν ειπωθεί για τα κίνητρά της, τονίζοντας πως δεν είχε κανέναν λόγο να αλλοιώσει την αλήθεια. «Ο έξυπνος κόσμος έχει καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει στην όλη ιστορία. Αλλά δυστυχώς δεν είναι όλοι έξυπνοι και κάποιοι απλά, ή διαβάζουν μόνο κάποιους τίτλους ή θέλουν να πιστεύουν σε σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Για μας ήταν δύσκολο και για τη μαμά μου, να τη σταματάνε κάθε μέρα, γιατί η μαμά μου είναι στο νησί. Δεν ήταν, το να υπάρχει πάντα ένα ψήγμα, μια υποψία ότι τέλος πάντων δεν έχει πει η κόρη σου την αλήθεια και γι’ αυτήν δεν είναι ωραίο. Εγώ ποτέ στη ζωή μου δεν ήμουνα ψεύτρα, και για ποιο λόγο να γίνω τώρα, για αυτό το θλιβερό γεγονός; Εγώ ήμουν σε ένα αυτοκίνητο, μέσα στα αίματα, έτοιμη για να πεθάνω, και τι, σκέφτηκα εκείνη την ώρα τι θα πω για το αν θα ζήσω και αν θα πάρω αποζημίωση; Όλα αυτά τα πράγματα δεν υπάρχουν πουθενά. Είναι καθαρά δημιούργημα ανθρώπων που ήθελαν να μου κάνουν κακό. Δε με πληγώνει κάτι, γιατί λέω την αλήθεια. Δεν έφταιξα σε κάτι».
Όσα είχε υποστηρίξει ο 57χρονος στην κατάθεσή του
Το 2020 ο 57χρονος είχε υποστηρίξει ότι ο ίδιος έβαλε τον Παντελή Παντελίδη στη θέση του συνοδηγού και ότι η Φρόσω Κυριάκου κάθισε στη θέση του οδηγού τα ξημερώματα της 18ης Φεβρουαρίου 2016. Η κατάθεση αυτή δόθηκε σχεδόν πέντε χρόνια μετά το δυστύχημα και, σύμφωνα με τις δύο γυναίκες, είναι ψευδής εν γνώσει του.

Το Protothema.gr έδωσε στη δημοσιότητα την επίμαχη κατάθεση του 57χρονου, ο οποίος δηλώνει αυτόπτης και αυτήκοος μάρτυρας των γεγονότων μέχρι την αποχώρηση του τραγουδιστή και των δύο γυναικών από το σπίτι όπου διεξαγόταν το χαρτοπαικτικό παιχνίδι.
«Τον Παντελή Παντελίδη τον γνώριζα, είχαμε συναντηθεί κάποιες φορές, αλλά δεν ήμασταν φίλοι. Στις 17-02-2016 και γύρω στις 10.00 μ.μ. ώρα, πήγα σε σπίτι στο Ελληνικό – Αττικής, που θα γινόταν χαρτοπαικτικό παιχνίδι. Εγώ ήμουν υπεύθυνος για τις μάρκες, δηλαδή έδινα μάρκες στους παίκτες ανάλογα με τα χρήματα που ζητούσαν και σημείωνα τι παίρνει ο καθένας. Με είχε καλέσει γι’ αυτήν τη δουλειά ο Χ.Τ. και θα έπαιρνα ως μεροκάματο εκατό (100,00€) ευρώ.

Γύρω στις 3.00 π.μ. ώρα άκουσα ότι θα έρθει στο σπίτι και ο Παντελής Παντελίδης για να παίξει. Επειδή ο Παντελής δεν γνώριζε πού ακριβώς ήταν το σπίτι, γύρω στις 3.10 π.μ. ώρα, ο Β.Β., ο οποίος ήταν επίσης στο σπίτι, πήγε με το αυτοκίνητό του στο μαγαζί «Απλά Ελληνικά» στην Γλυφάδα, όπου ήταν ήδη εκεί ο Παντελής, για να του δείξει τον δρόμο. Δηλαδή, ο Παντελής Παντελίδης ακολούθησε με το δικό του αυτοκίνητο το αυτοκίνητο του Β.Β.
Περίπου στις 3.30 π.μ. ώρα έφτασε στο σπίτι ο Παντελής με δύο κοπέλες, την Φρόσω Κυριάκου και την Μίνα Αρναούτη. Την Φρόσω την γνώριζα από ένα μαγαζί που σύχναζε στην Γλυφάδα, ενώ την Μίνα δεν την γνώριζα. Ο Παντελίδης με το που ήρθε, ζήτησε ένα μπουκάλι ουίσκι «CHIVAS» και δύο μπουκάλια σαμπάνια και κάποιος από το σπίτι πήγε στο μαγαζί «Απλά Ελληνικά» και τα έφερε.
Ο Παντελίδης κάθισε στο τραπέζι και μαζί με άλλους οκτώ (😎 έπαιζαν χαρτιά. Στο σπίτι υπήρχαν, επίσης, μια κοπέλα που δούλευε σαν σερβιτόρα και δύο «dealer», μια κοπέλα και ένας νεαρός, δηλαδή αυτοί που μοιράζουν τα χαρτιά. Οι δύο κοπέλες που συνόδευαν τον Παντελή δεν έπαιζαν. Η Μίνα καθόταν πίσω από τον Χ.Τ. και η Φρόσω καθόταν ΚΟΝΤΑ στον Παντελή και παρακολουθούσαν το παιχνίδι.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού ο Παντελίδης έπινε από το μπουκάλι ουίσκι που του είχαν φέρει. Από το μπουκάλι αυτό έπινε ΜΟΝΟ ο Παντελίδης, ενώ οι κοπέλες έπιναν σαμπάνια. Μέχρι τις 6.30 π.μ. ο Παντελίδης είχε πιει σχεδόν όλο το μπουκάλι. Το παιχνίδι τελείωσε γύρω στις 7.30 π.μ. ώρα. Ο Παντελίδης δεν ήταν καθόλου καλά, είχε μεθύσει, δεν μπορούσε καν να περπατήσει και ξάπλωσε στον καναπέ που ήταν απέναντι από την τηλεόραση και κοιμήθηκε. Μετά από δεκαπέντε περίπου λεπτά ο Χ.Τ. τον ξύπνησε και του κάναμε έναν καφέ, τον οποίο, όμως, δεν τον ήπιε. Μετά από πέντε λεπτά σηκώθηκε με τις κοπέλες να φύγουν και ο Χ.Τ. είπε στην Φρόσω να οδηγήσει εκείνη το αυτοκίνητο και αυτή είπε “ΕΝΤΑΞΕΙ, ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΩ ΕΓΩ”. Ο Παντελής ήταν μεθυσμένος. Εγώ άνοιξα την πόρτα και συνόδευσα έξω τον Παντελή με τις κοπέλες.
Το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο απέναντι από την είσοδο του σπιτιού σε μια χωμάτινη αλάνα. Εγώ έμεινα στην εξώπορτα, η οποία είναι υπερυψωμένη, και τους έβλεπα καθώς κινούνταν προς το αυτοκίνητο.

Ακριβώς πριν από το αυτοκίνητο υπήρχε ένα σημείο με χαλίκια. Σε αυτό το σημείο είδα τον Παντελή να σκοντάφτει και να πέφτει κάτω. Εγώ πήγα και τον σήκωσα και τον έβαλα στη θέση του συνοδηγού. Στη θέση του οδηγού κάθισε η Φρόσω Κυριάκου και η Μίνα Αρναούτη μπήκε πίσω. Τους είδα να φεύγουν και το αυτοκίνητο το οδηγούσε η Φρόσω Κυριάκου. Εγώ επέστρεψα στο σπίτι. Στο σπίτι είχαν μείνει ο Λ.Ζ., ο Χ.Τ., ο Κ.Ο., η σερβιτόρα και η μία “dealer”»
Από την πλευρά του, ο 57χρονος έχει καταθέσει μήνυση για ψευδή καταμήνυση σε βάρος των δύο γυναικών.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.