ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Άδωνις Γεωργιάδης για τις εκλογές στην Ουγγαρία: «35 χρόνια μετά την πτώση των κομμουνιστικών καθεστώτων, η αριστερά είναι απούσα»

Ο Άδωνις Γεωργιάδης σχολίασε την απουσία αριστερών κομμάτων από τη νέα Βουλή της Ουγγαρίας μετά τις εκλογές της Κυριακής, τονίζοντας τις διεθνείς σχέσεις του Όρμπαν.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο Άδωνις Γεωργιάδης προχώρησε σε δημόσια τοποθέτηση μέσω ανάρτησης στα κοινωνικά δίκτυα, σχολιάζοντας το αποτέλεσμα των εκλογών της Κυριακής στην Ουγγαρία. Αρχικά, ο υπουργός Υγείας στάθηκε στην ήττα του Βίκτορ Όρμπαν, τον οποίο χαρακτήρισε «εκλεκτό του Πούτιν και του φίλου του Ερντογάν». Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Κάθε σοβαρός Δεξιός στην Ελλάδα και μόνον για αυτά του τα δύο χαρακτηριστικά θα πρέπει να είναι χαρούμενος», αποδίδοντας πολιτική σημασία στις διεθνείς σχέσεις του Ούγγρου ηγέτη. Στη συνέχεια, ο Άδωνις Γεωργιάδης έδωσε έμφαση σε μία δεύτερη παράμετρο, που αφορά την «απουσία αριστερού κόμματος από την νέα Βουλή της Ουγγαρίας». Ο ίδιος σημείωσε: «70 χρόνια μετά την ουγγρική επανάσταση του 1956 με τον Imre Nagy και 35 μετά την κατάρρευση των κομμουνιστικών καθεστώτων, η αριστερά στην Ουγγαρία είναι ανύπαρκτη!».

Αναλυτικά η ανάρτηση του υπουργού Υγείας

«Το εκλογικό αποτέλεσμα στην Ουγγαρία, έχει δύο σημαντικές παραμέτρους που αξίζει να επισημανθούν.

Η πρώτη βεβαίως, είναι η ήττα του εκλεκτού του Πούτιν και του φίλου του Ερντογάν. Κάθε σοβαρός Δεξιός στην Ελλάδα και μόνον για αυτά του τα δύο χαρακτηριστικά θα πρέπει να είναι χαρούμενος.

Η δεύτερη, έχει να κάνει με την απουσία αριστερού κόμματος από την νέα βουλή της Ουγγαρίας!

Ειδικότερα, με καταμετρημένο το 98,93% των ψήφων, το κεντροδεξιό κόμμα Tisza, έλαβε ποσοστό 53,07%, το δεξιό κόμμα του Ορμπάν, Fidesz, έλαβε 38,43% και το ακροδεξιό κόμμα Mi Hazank έλαβε 5,83%.

Σύνολο Ευρωπαϊκής Κεντροδεξιάς, Ρωσόφιλης Δεξιάς και Ακροδεξιάς: 97,33%.

Στις εκλογές, συμμετείχε κι ένα κεντροαριστερό κόμμα, το οποίο έλαβε 1,16%, ενώ το αριστερό Ουγγρικό Εργατικό Κόμμα 0,….%.
70 χρόνια μετά την ουγγρική επανάσταση του 1956 με τον Imre Nagy και 35 μετά την κατάρρευση των κομμουνιστικών καθεστώτων, η αριστερά στην Ουγγαρία είναι ανύπαρκτη!»

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Άδωνις Γεωργιάδης για τις εκλογές στην Ουγγαρία: «35 χρόνια μετά την πτώση των κομμουνιστικών καθεστώτων, η αριστερά είναι απούσα»