MEDIA

Σταματίνα Τσιμτσιλή για το “Happy Day “: “Όχι απλά αντέξαμε… αντέξαμε καλά, θα το γιορτάζουμε για πολλά χρόνια”

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή γιορτάζει τα 11 χρόνια του "Happy Day" και εκφράζει την ικανοποίησή της για την επιτυχημένη πορεία της εκπομπής.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή γιορτάζει 11 χρόνια από την πρεμιέρα της εκπομπής “Happy Day“, η οποία ξεκίνησε στις 17 Μαρτίου 2014.

Σε εορταστικό κλίμα, η παρουσιάστρια δήλωσε ότι η εκπομπή όχι μόνο άντεξε, αλλά και διακρίθηκε στην πρωινή ζώνη του ALPHA.

Αναπολώντας τις αρχές της εκπομπής, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της και την επιθυμία να συνεχίσουν να γιορτάζουν μαζί με το κοινό για πολλά χρόνια ακόμα.

Πιο αναλυτικά:

Το πρωί της Δευτέρας, το «Happy Day» είχε γενέθλια και το κλίμα ήταν ιδιαίτερα εορταστικό.

Σαν σήμερα, το 2014, η Σταματίνα Τσιμτσιλή έκανε πρεμιέρα με την παρέα της, με την εκπομπή να συνεχίζει την πορεία της στην πρωινή ζώνη του ALPHA για 11η χρονιά.

«Νομίζω ότι είμαστε η μόνη εκπομπή που ξεκίνησε μεσούσης της σεζόν, 17 Μαρτίου, και όχι απλά άντεξε, αλλά άντεξε καλά. Ακόμα θυμάμαι να έχω τη μικρή μου κόρη στην κοιλίτσα και να λέω “που ξεκινάω; Που πάω; Έχεις να χάσεις κάτι; Πήγαινε να το απολαύσεις” και τελικά έντεκα χρόνια μετά είμαστε εδώ» είπε αρχικά η παρουσιάστρια.

«Eίναι Δευτέρα σήμερα και πλάκα-πλάκα και πριν από τόσα χρόνια Δευτέρα θα ήταν 17 Μαρτίου για να ξεκινούσαμε. Δεν συμπίπτει πάντα η επέτειος και τα γενέθλια. Θα ήταν, λοιπόν, αρχή της εβδομάδας. Το γιορτάζουμε, χαιρόμαστε και θα το γιορτάζουμε για πολλά χρόνια, ευχόμαστε έτσι παρεούλα να πίνουμε τον καφέ μας» τόνισε η Σταματίνα Τσιμτσιλή.




Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Σταματίνα Τσιμτσιλή για το “Happy Day “: “Όχι απλά αντέξαμε… αντέξαμε καλά, θα το γιορτάζουμε για πολλά χρόνια”