LIFE

Σίσσυ Χρηστίδου: Η πρώτη ανάρτηση μετά το τέλος του «Χαμογέλα και Πάλι» – Αγκαλιά με τους συνεργάτες της

Η παρουσιάστρια αποχαιρέτησε συγκινητικά τη φετινή σεζόν και το «Χαμογέλα και Πάλι», μετά το φινάλε της εκπομπής του MEGA στις 28 Ιουνίου.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Η Σίσσυ Χρηστίδου αποχαιρέτησε με συγκίνηση το «Χαμογέλα και Πάλι», που ολοκλήρωσε τη φετινή του σεζόν στο MEGA, και στην πρώτη της ανάρτηση μετά το τέλος της εκπομπής μοιράστηκε φωτογραφίες αγκαλιά με τους συνεργάτες της, ευχαριστώντας τους για τα οκτώ χρόνια κοινής πορείας. Με λόγια γεμάτα ευγνωμοσύνη, τόνισε πως αυτό που μένει τελικά δεν είναι οι τίτλοι αλλά οι άνθρωποι, στέλνοντας παράλληλα ένα θερμό «ευχαριστώ» και στο τηλεοπτικό κοινό που τους στήριξε όλη τη χρονιά.

Πιο αναλυτικά

Με ένα ιδιαίτερα συγκινητικό μήνυμα αποχαιρέτησε η Σίσσυ Χρηστίδου τη φετινή τηλεοπτική σεζόν και το «Χαμογέλα και Πάλι». Η εκπομπή του MEGA έριξε αυλαία την Κυριακή 28 Ιουνίου, με το κλίμα στο πλατό να είναι φορτισμένο, καθώς ολοκληρώθηκε ακόμη μία χρονιά γεμάτη τηλεοπτικές στιγμές.

Η παρουσιάστρια, λίγο μετά το τέλος της εκπομπής, έκανε την πρώτη της ανάρτηση στα social media και θέλησε να μοιραστεί με τους διαδικτυακούς της φίλους μια σειρά από φωτογραφίες με τους ανθρώπους που βρίσκονται δίπλα της όλα αυτά τα χρόνια.

Στα στιγμιότυπα η Σίσσυ Χρηστίδου ποζάρει αγκαλιά με τους συνεργάτες της μπροστά στις κάμερες, τον Νίκο Συρίγο, τον Παύλο Σταματόπουλο, τον Κωνσταντίνο Βασάλο και τη Βάλια Χατζηθεοδώρου. Στην παρέα βρίσκονται επίσης άνθρωποι από τα παρασκήνια, που αποτελούν βασικό κομμάτι της καθημερινότητας της εκπομπής, όπως η αρχισυντάκτριά της, Βένια Καραγιάννη, δημοσιογράφοι, makeup artists και κομμωτές.

Σίσσυ Χρηστίδου: Το μήνυμά της μετά το τέλος του «Χαμογέλα και πάλι»

Η παρουσιάστρια θέλησε να ευχαριστήσει την ομάδα πίσω από την επιτυχία μιας τηλεοπτικής εκπομπής, γράφοντας χαρακτηριστικά: «Κάθε τέλος σεζόν με κάνει να σκέφτομαι το ίδιο πράγμα. Δεν θυμάμαι ποτέ όλες τις εκπομπές. Θυμάμαι όμως όλους αυτούς που ήταν δίπλα μου. Γιατί τελικά αυτό που γράφει ιστορία δεν είναι οι τίτλοι. Είναι οι άνθρωποι. Ευγνώμων για αυτή την παρέα. Για 8 ολόκληρες σεζόν. Στη δική μου τηλεοπτική οικογένεια λοιπόν ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Και σε εσάς, που άλλη μια χρονιά κάθε Σαββατοκύριακο μας βάζατε απλόχερα στη δική σας, οφείλω ένα ακόμα μεγαλύτερο. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. Καλό καλοκαίρι

Το «Χαμογέλα και Πάλι» αποτελεί ένα από τα πιο σταθερά τηλεοπτικά ραντεβού του Σαββατοκύριακου τα τελευταία χρόνια και η φετινή αυλαία έκλεισε με έντονη συγκίνηση, τόσο για τη Σίσσυ Χρηστίδου όσο και για τους συνεργάτες της. Μετά από οκτώ σεζόν κοινής πορείας, η παρουσιάστρια έδειξε για ακόμη μια φορά πως πίσω από τις κάμερες υπάρχει μια ομάδα ανθρώπων με τους οποίους έχει δημιουργήσει μια ξεχωριστή σχέση, όχι μόνο επαγγελματική αλλά και προσωπική.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Σίσσυ Χρηστίδου: Η πρώτη ανάρτηση μετά το τέλος του «Χαμογέλα και Πάλι» – Αγκαλιά με τους συνεργάτες της