Λαζόπουλος: Η ειρωνική απάντηση για την κόντρα με τον Λιάγκα – «Ο Θεός την έβδομη ημέρα έφτιαξε τον Λιάγκα»
Ο Λάκης Λαζόπουλος, σε συνέντευξη στο Χαμογέλα και Πάλι του MEGA, σχολίασε αιχμηρά την κόντρα του με τον Γιώργο Λιάγκα.

Ο Λάκης Λαζόπουλος, σε συνέντευξή του στο MEGA, σχολίασε με αιχμηρό και ειρωνικό τρόπο την κόντρα του με τον Γιώργο Λιάγκα, λέγοντας μεταξύ άλλων πως «ο Θεός την έβδομη μέρα έφτιαξε τον Λιάγκα». Παράλληλα, μίλησε για τη συντηρητικοποίηση της κοινωνίας και την εικόνα της τηλεόρασης, ενώ η αντιπαράθεση των δύο αναζωπυρώθηκε με αφορμή το εξώδικο που είχε στείλει ο Λιάγκας στον Λαζόπουλο, κατηγορώντας τον για μονομερή κριτική και στρεβλή παρουσίαση των θέσεών του.
Πιο αναλυτικά
Ο Λάκης Λαζόπουλος παραχώρησε μία αποκαλυπτική συνέντευξη στην εκπομπή Χαμογέλα και Πάλι του MEGA με τον παρουσιαστή και κωμικό να μιλά για όλους και για όλα. Μεταξύ άλλων, μίλησε για την κόντρα του με τον Γιώργο Λιάγκα, κάνοντας ένα αιχμηρό σχόλιο για τα όσα έχουν συμβεί ανάμεσά τους.
Η αιχμηρή ατάκα του Λάκη Λαζόπουλου για την κόντρα του με τον Γιώργο Λιάγκα
«Η κοινωνία έχει αλλάξει προς το συντηρητικότερο. Όταν φοβάσαι, προσπαθείς να νιώσεις πάλι παλιές αξίες. Το σύμπαγες γηροκομείο είναι έτοιμο να δεχτεί κάθε ψέμα. Η νέα γενιά έχει τραβήξει χειρόφρενο. Οι πιτσιρικάδες μιμούνται τις συμμορίες των μπαμπάδων. Ένα κομμάτι των νέων έφυγε στη δεύτερη μετανάστευση και έχει μείνει η νεολαία που, από την απελπισία των μνημονίων, είναι σε απόγνωση. Δεν ξέρει τι να κάνει», είπε αρχικά ο Λάκης Λαζόπουλος.
Ενώ, αναφερόμενος στην τηλεόραση, είπε: «Η τηλεόραση έχει εγκλωβιστεί στην ταλαιπωρία των ανθρώπων που τη θυμούνται παλιά. Έχει δε παλιούς τρόπους ανάδειξης των γεγονότων. Αυτή τη στιγμή ο πολιτικός λόγος στην τηλεόραση είναι ακροδεξιός» Ερωτώμενος στην αγωγή από τον Άδωνι Γεωργιάδη και τον Γιώργο Λιάγκα, απαντά: «Ώρες ώρες λυπάμαι τον Άδωνι, που είναι αναγκασμένος να κάνει αυτή τη ζωή. Ένας άνθρωπος που κουράζεται για να παραμείνει στην εξουσία και ιδρώνει, εμένα μου προκαλεί άγχος. Γιατί να μετανιώσω για την κόντρα μου με τον Γιώργο Λιάγκα; Επειδή κάνει one man show, έχουμε καταλήξει ότι ο Θεός την έβδομη μέρα έφτιαξε τον Λιάγκα και του έδωσε όλα τα χαρίσματα», είπε ο Λάκης Λαζόπουλος.
Το εξώδικο που έστειλε ο Λιάγκας στον Λαζόπουλο
Οι δύο τηλεοπτικές προσωπικότητες έχουν βρεθεί πολλές φορές σε αντιπαράθεση με τους ίδιους να πετούν ανά καιρούς διάφορες «σπόντες» και «μπηχτές» μέσα από τις εκπομπές τους. Η πιο πρόσφατη εξέλιξη είναι όταν ο Γιώργος Λιάγκας έστειλε εξώδικο στον Λάκη Λαζόπουλο με αφορμή τα όσα σχολίασε στο Αλ Τσαντίρι Νιουζ, το οποίο μάλιστα ο τελευταίος το διάβασε στον «αέρα» της εκπομπής –δείτε εδώ βίντεο.
Ο Γιώργος Λιάγκας λοιπόν, με αφορμή τα όσα σχολίασε εχθές ο Λάκης Λαζόπουλος για την σχέση του παρουσιαστή του Πρωινού με τον Άδωνι Γεωργιάδη, σχολίασε με έντονο τρόπο στην εκπομπή: «Ο κ. Λαζόπουλος μπερδεύει ένα πράγμα. Επειδή αυτός πάντα έχει μία μονομέρια. Δηλαδή, όταν ήταν πολιτικά “ερωτευμένος” με τον Τσίπρα τότε έγλειφε τον Τσίπρα κι έβριζε όλους τους άλλους. Τώρα που κατάλαβε ότι ο λαός έφτυσε τον Τσίπρα και ότι η επάνοδός του δεν είναι τόσο θριαμβευτική, όπως ο Τσίπρας θα περίμενε, δεν γλείφει τον Τσίπρα, αλλά βάλει εναντίον του Μητσοτάκη. Καλά κάνει!
Ο κ. Λαζόπουλος αυτό που δεν μπορεί να καταλάβει είναι, ότι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι, ο ομιλών ανήκει σε αυτούς που με την ίδια ευκολία που κράζουν τον Μητσοτάκη, κράζουν τον Καραμανλή, κράζουν την κυβέρνηση, μπορεί να κράξει και την αντιπολίτευση. Μπορεί να κράξει οτιδήποτε τους φαίνεται κακώς κείμενο. Αυτό κάνω, όταν όμως παίρνει τον Λιάγκα και δεν βάζει την κριτική που κάνω στην κυβέρνηση και βάζει όλα τα άλλα, δημιουργεί ψευδείς και στρεβλές εντυπώσεις. Γι αυτό του έστειλα το εξώδικο στο οποίο έκανε αναφορά και πάλι χθες κάνοντας πλακίτσα.
Μπερδεύει τον εαυτό του με όλους τους υπόλοιπους. Εμείς, που δεν έχουμε πάει σε κανένα σπίτι πολιτικού αρχηγού να δούμε μαζί τηλεόραση, δεν έχουμε πάει να κάνουμε τραπεζώματα με πολιτικούς, δεν έχουμε κάνει παρέα με κανέναν πολιτικό αρχηγό. Συνεντεύξεις τους παίρνουμε κι αν τους δούμε έξω θα πούμε και γεια. Δεν έχω κάνει καμιά παρέα, αυτός έχει κάνει παρέα, έχει πάει σε σπίτια, έχει φάει, έχει κάτσει, έτσι γνωρίζω…
Αν αυτός είχε προσωπικές σχέσεις και καταλαβαίνει από τον εαυτό του τι είνα να γλείφεις και να κάνεις μονομερή κριτική, πρέπει να καταλάβει ότι εγώ έχω ήσυχη τη συνείδησή μου. Κράζω τον Μητσοτάκη, την κυβέρνηση και κράζω και τους άλλους που μου φαίνονται ότι κάνουν περίεργα πράγματα. Έτσι έχω μάθει να κάνω δημοσιογραφία, κάνοντας κριτική στους πάντες, γιατί δεν με κρατάει κανένας. Αυτά μπερδεύει ο κ. Λαζόπουλος, ο οποίος επειδή εχθές τον είδα, παραμένει το ίδιο ταλαντούχος στο χιούμορ που κάνει» κατέληξε ο Γιώργος Λιάγκας.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.