Δημήτρης Παπανικολάου για το φινάλε του Άγιου Έρωτα: Μου λείπει ήδη ο Μαρκόπουλος – Η εξομολόγηση για τη δυσλεξία (Βίντεο)
Ο Δημήτρης Παπανικολάου μίλησε στη «Super Κατερίνα» για το τέλος του «Άγιου Έρωτα» και τη συγκίνηση που νιώθει για τον Μαρκόπουλο, ενώ αναφέρθηκε στη δυσλεξία.

Ο Δημήτρης Παπανικολάου μίλησε συγκινημένος για το φινάλε του «Άγιου Έρωτα», λέγοντας πως ήδη του λείπει ο απαιτητικός ρόλος του Μαρκόπουλου, αλλά κυρίως η ένταση, η αδρεναλίνη και οι άνθρωποι της σειράς. Παράλληλα, αποκάλυψε ότι η δυσλεξία τον ανάγκασε να δουλεύει ασταμάτητα με τα σενάρια επί δύο χρόνια, σε μια καθημερινή μάχη προετοιμασίας που έκανε το τέλος της σειράς ακόμη πιο φορτισμένο για τον ίδιο.
Πιο αναλυτικά
Το μεγάλο φινάλε του «Άγιου Έρωτα» έφτασε και μαζί του έρχονται και οι πρώτες συγκινητικές εξομολογήσεις των πρωταγωνιστών που έζησαν για δύο ολόκληρα χρόνια μέσα στους χαρακτήρες τους.
Ο Δημήτρης Παπανικολάου βρέθηκε καλεσμένος στη «Super Κατερίνα» μαζί με τη Δανάη Παππά και δεν έκρυψε πως το τέλος της επιτυχημένης σειράς τον έχει ήδη φορτίσει συναισθηματικά. Ο αγαπημένος ηθοποιός μίλησε για τον απαιτητικό ρόλο του Μαρκόπουλου, τις δύσκολες σκηνές που κλήθηκε να υπηρετήσει αλλά και το κενό που αφήνει πίσω του το τέλος μιας καθημερινότητας που τον συνόδευε επί δύο χρόνια.

Δημήτρης Παπανικολάου: «Η αδρεναλίνη των γυρισμάτων μου λείπει ήδη»
Ο Δημήτρης Παπανικολάου παραδέχθηκε πως αυτό που θα του λείψει περισσότερο δεν είναι μόνο ο χαρακτήρας που υποδύθηκε αλλά κυρίως η ένταση που βίωνε καθημερινά στα γυρίσματα.
«Νομίζω αυτή, η ένταση. Η ένταση του γυρίσματος, δηλαδή αυτό είναι κάτι που… Δεν λέω ότι κρατάω μετά για ώρες και “τι έκανα σήμερα και σκότωσα την Ιωάννα Παππά… καθόλου, αλλά είναι τέτοια η αδρεναλίνη, γιατί είναι τόσο δύσκολες οι σκηνές».
Ο ίδιος εξήγησε πως πολλές από τις σκηνές της σειράς γυρίστηκαν με υψηλές κινηματογραφικές απαιτήσεις, κάτι που τον γέμιζε δημιουργικά.
«Έχει σκηνές δηλαδή πραγματικά που γυρίστηκαν όπως έπρεπε, δηλαδή με κινηματογραφικούς όρους, που αυτό μου λείπει πάρα πολύ και οι άνθρωποι. Οι άνθρωποι πάρα πολύ. Δηλαδή, ακόμα νομίζω ότι θα πάρω επεισόδιο στα χέρια μου, περιμένω επεισόδια».
Η αποκάλυψη για τη δυσλεξία και η καθημερινή μάχη με τα σενάρια
Σε μια ιδιαίτερα προσωπική εξομολόγηση, ο ηθοποιός αναφέρθηκε και στη δυσλεξία, αποκαλύπτοντας πως χρειάστηκε να αφιερώσει αμέτρητες ώρες προετοιμασίας για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του ρόλου.
«Και επειδή εγώ έχω δυσλεξία και διάβαζα… Αυτή ήταν η ζωή μου δύο χρόνια. Δηλαδή διάβαζα, πήγαινα στο γύρισμα, διάβαζα, πήγαινα στο γύρισμα, παράσταση, μόνο διάβαζα, για να μπορέσω να αφομοιώσω και να κάνω και κάτι μ’ αυτό, δηλαδή δεν έχει να το μάθεις απ’ έξω».
Ο Δημήτρης Παπανικολάου παραδέχθηκε μάλιστα πως, παρά το γεγονός ότι τα γυρίσματα έχουν πλέον ολοκληρωθεί, το σώμα και το μυαλό του λειτουργούν ακόμη σαν να υπάρχει επόμενο επεισόδιο.
«Αυτή η αδρεναλίνη, αυτό ήδη μου λείπει πάρα πολύ. Δηλαδή, νομίζω πως τώρα θα πάω στο γύρισμα».
Με τον «Άγιο Έρωτα» να ρίχνει αυλαία, ο ηθοποιός αποχαιρετά έναν από τους πιο απαιτητικούς και πολυσυζητημένους ρόλους της τελευταίας τηλεοπτικής σεζόν, κρατώντας μαζί του στιγμές, συνεργασίες και μια ένταση που, όπως ο ίδιος παραδέχεται, δύσκολα θα ξεχάσει.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.