Ελίζαμπεθ Ελέτσι: Το βρεφικό δωμάτιο και οι πρώτες αγορές για το αγοράκι της (φωτογραφίες)
Η δημοσιογράφος και influencer ετοιμάζεται να υποδεχτεί σε λίγες εβδομάδες το αγοράκι της με τον Νεκτάριο Λεμονίδη, μοιράζοντας τη συγκίνησή της.

Η Ελίζαμπεθ Ελέτσι μετρά αντίστροφα για τη γέννηση του γιου της και μοιράζεται με τους followers της τις προετοιμασίες για τον ερχομό του, από τις πρώτες αγορές βρεφικών ειδών μέχρι το παραμυθένιο δωμάτιο που ετοιμάζει με τον Νεκτάριο Λεμονίδη. Με γαλάζιες αποχρώσεις, λευκή κούνια και προσεγμένη διακόσμηση, το βρεφικό δωμάτιο έχει ήδη πάρει μορφή, ενώ η ίδια εκφράζει τη συγκίνησή της για το «μικρό θαύμα» που μεγαλώνει μέσα της.
Πιο αναλυτικά
Η αντίστροφη μέτρηση για τον πιο ξεχωριστό ρόλο της ζωής της έχει ξεκινήσει και η Ελίζαμπεθ Ελέτσι δεν μπορεί να κρύψει τη συγκίνησή της. Η δημοσιογράφος και influencer, που θα κρατήσει σε λίγες εβδομάδες στην αγκαλιά της τον καρπό του έρωτά της με τον Νεκτάριο Λεμονίδη, ζει μοναδικές στιγμές και φροντίζει να τις μοιράζεται με τους διαδικτυακούς της φίλους.
Αυτή τη φορά, μέσα από τα Instagram Stories της, αποκάλυψε πως οι προετοιμασίες για τον ερχομό του μικρού πρίγκιπά τους έχουν ήδη ξεκινήσει. Πιπίλες, μπιμπερό, αξεσουάρ και κάθε λογής βρεφικά είδη βρίσκονται πλέον στη λίστα των αγορών της, ενώ ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε και η εικόνα από το παραμυθένιο δωμάτιο που ετοιμάζουν για τον γιο τους.
Οι αποχρώσεις του γαλάζιου κυριαρχούν στον χώρο, με τη λευκή κούνια, το προστατευτικό ουρανό και τα προσεγμένα διακοσμητικά να συνθέτουν ένα σκηνικό βγαλμένο από περιοδικό διακόσμησης. «Όλος ο κόσμος του μωρού είναι εδώ», έγραψε χαρακτηριστικά πάνω στη φωτογραφία, δείχνοντας πόσο ανυπομονεί να ολοκληρωθεί το πιο όμορφο κεφάλαιο της ζωής της.
Ελίζαμπεθ Ελέτσι: «Μέσα μου μεγαλώνει ένα μικρό θαύμα…»
Η ίδια είχε ανακοινώσει πριν από λίγες ημέρες τα χαρμόσυνα νέα με μία εξομολόγηση που συγκίνησε τους διαδικτυακούς της φίλους, αποκαλύπτοντας πόσο βαθιά επιθυμητό ήταν αυτό το παιδί.
«Μέσα μου μεγαλώνει ένα μικρό θαύμα… μια ζωή που δημιουργήθηκε από αγάπη και έρχεται για να την κάνει ακόμα πιο μεγάλη. Προσευχηθήκαμε, ελπίσαμε και τώρα… ευλογηθήκαμε».


Μετρούν αντίστροφα για τον γιο τους
Η Ελίζαμπεθ Ελέτσι δεν έκρυψε πως εκείνη και ο σύζυγός της ζουν ήδη για τις στιγμές που θα ακολουθήσουν μετά τη γέννηση του παιδιού τους.
«Ανυπομονούμε για κάθε μικρή στιγμή… για κάθε κλωτσιά, για κάθε αγκαλιά, για το πρώτο βλέμμα. Σε λίγους μήνες, θα κρατάμε στην αγκαλιά μας το πιο πολύτιμο δώρο της ζωής μας… το μωράκι μας, που ήδη αγαπάμε περισσότερο απ’ όσο φανταζόμασταν ότι μπορούμε να αγαπήσουμε».
Και ολοκλήρωσε με λόγια που αποτυπώνουν όλη τη συγκίνηση της περιόδου που διανύει: «Νιώθουμε απέραντη ευγνωμοσύνη για αυτό το θαύμα που μας διάλεξε… και υποσχόμαστε να του δώσουμε όλη την αγάπη του κόσμου. Η ζωή μας αλλάζει… και αυτή είναι η πιο όμορφη αλλαγή που θα μπορούσαμε ποτέ να ζητήσουμε. Σε περιμένουμε μικρό μας πλασματάκι».
Με το βρεφικό δωμάτιο να παίρνει ήδη μορφή και τα πρώτα ψώνια να έχουν γίνει, η Ελίζαμπεθ Ελέτσι και ο Νεκτάριος Λεμονίδης φαίνεται πως ζουν κάθε στιγμή αυτής της ξεχωριστής διαδρομής, περιμένοντας με αγωνία να γνωρίσουν το αγοράκι που θα αλλάξει για πάντα τη ζωή τους.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.