LIFE

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Η απάντηση στον Παύλο Σταματόπουλο για την ατάκα «Happy Day γίναμε» (Βίντεο)

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή και οι συνεργάτες της σχολίασαν στο Happy Day την τηλεφωνική παρέμβαση της Μάγδας Τσέγκου, μετά τα σχόλια στο «Χαμογέλα και Πάλι!» τη Δευτέρα 22 Ιουνίου.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή απάντησε στον Παύλο Σταματόπουλο για το σχόλιο «Happy Day γίναμε», με αφορμή τη συζήτηση γύρω από τη Μάγδα Τσέγκου και την τηλεφωνική της παρέμβαση στο «Χαμογέλα και Πάλι!». Η παρουσιάστρια τόνισε ότι η εκπομπή της λειτουργεί με ειλικρίνεια και ότι τα σχόλια γίνονται με καλή πρόθεση, ξεκαθαρίζοντας πως το συγκεκριμένο σχόλιο το εξέλαβε ως θετικό.

Πιο αναλυτικά

Η τηλεφωνική παρέμβαση της Μάγδας Τσέγκου στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι!», με αφορμή τα σχόλια που έγιναν για τη συνέντευξή της (δείτε εδώ τι ακριβώς συνέβη), βρέθηκε στο επίκεντρο της συζήτησης το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου και στο Happy Day. Η Σταματίνα Τσιμτσιλή και οι συνεργάτες της σχολίασαν όσα συνέβησαν στον αέρα της εκπομπής του MEGA, με την παρουσιάστρια να στέκεται ιδιαίτερα σε μία ατάκα του Παύλου Σταματόπουλου, η οποία δεν πέρασε απαρατήρητη.

Συγκεκριμένα, την ώρα που στο πάνελ του «Χαμογέλα και Πάλι!» διατυπώνονταν θετικά σχόλια για τη Μάγδα Τσέγκου, σε αντίθεση με την πιο επικριτική στάση που κράτησε ο Νίκος Συρίγος, ο Παύλος Σταματόπουλος σχολίασε με χιούμορ: «Happy Day γίναμε».

Η συγκεκριμένη αναφορά σχολιάστηκε το πρωί της Δευτέρας από τη Σταματίνα Τσιμτσιλή, η οποία θέλησε να δώσει τη δική της απάντηση, ξεκαθαρίζοντας τη θέση της σχετικά με τον τρόπο που αντιμετωπίζονται τέτοιου είδους θέματα και τη φιλοσοφία της δικής της εκπομπής.

Η απάντηση της Σταματίνας Τσιμτσιλή στον Παύλο Σταματόπουλο

«Αρχικά, “το Happy Day γίναμε” δεν το κατάλαβα. Το θεωρώ καλό. Επειδή κατά καιρούς κάποιοι σχολιάζουν, εμείς γενικώς έχουμε μια ειλικρίνεια. Αυτό που λέμε πίσω από τις κάμερες το λέμε και μπροστά. Μπορεί κάποιον να τον συμπαθούμε αλλά θα πούμε ότι εδώ είναι φάουλ. Αυτό δεν είναι είπα-ξείπα. Το “Happy Day γίναμενα το λέμε για καλό. Έτσι δεν κάνουν οι σωστοί άνθρωποι; Με καλή πρόθεση σχολιάζουν τα κακώς κείμενα», σχολίασε η Σταματίνα Τσιμτσιλή.

«Εννοούσε ο Παύλος ότι σχολιάζουμε κάποιον πιο καυστικά και μετά λέμε «Σε αγαπάμε, τι ωραίος που είσαι» και τα λοιπά», της εξήγησε ο Κώστας Φραγκολιάς.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Η απάντηση στον Παύλο Σταματόπουλο για την ατάκα «Happy Day γίναμε» (Βίντεο)