ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στάσσσης (ΔΕΗ): Νέο πρόγραμμα αγοράς ιδίων μετοχών

Η ΔΕΗ προχωρά σε νέο πρόγραμμα αγοράς ιδίων μετοχών με στόχο το 10%, ενισχύοντας τη στρατηγική της για επενδύσεις και ανάπτυξη στον τομέα των ΑΠΕ

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Στοχεύοντας το 10% των μετοχών της, η ΔΕΗ θα προχωρήσει σε νέο πρόγραμμα αγοράς ιδίων μετοχών, ανακοίνωσε ο CEO του Ομίλου, Γιώργος Στάσσης, κατά την ενημέρωση των αναλυτών για τα αποτελέσματα του α’ τριμήνου του 2025.

Συγκεκριμένα, ο Όμιλος ΔΕΗ διαθέτει ήδη το 6% των μετοχών της και επιθυμεί να αποκτήσει επιπλέον 4% για να φθάσει το 10%, γιατί είναι η καλύτερη επένδυση που μπορούν να κάνουν, σύμφωνα με τον ίδιο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κ. Στάσσης επιβεβαίωσε τον φετινό στόχο για EBITDA στα 2 δισ. ευρώ, με τα κέρδη να ξεπερνούν τα 400 εκατ. ευρώ και τις επενδύσεις στα 3,5 δισ. ευρώ.

Οι επενδύσεις το α’ τριμήνου, ύψους 500 εκατ. ευρώ, αφορούσαν κυρίως την ανάπτυξη των ΑΠΕ, ενώ οι επενδύσεις που προγραμματίζονται για τα επόμενα τρία έτη (2025-2027) σχετίζονται με τη λειτουργία έργων αποθήκευσης ενέργειας, συνολικής ισχύος 600 MW.

Ο Όμιλος της ΔΕΗ στοχεύει να φτάσει στα 11,8 GW σε λειτουργία το 2027, δηλαδή στους επόμενους 18 μήνες θα προστεθούν 5,6 GW.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Στάσσσης (ΔΕΗ): Νέο πρόγραμμα αγοράς ιδίων μετοχών