ΔΙΕΘΝΗ

Γενεύη: Έληξαν οι διαπραγματεύσεις ΗΠΑ-Ιράν για τα πυρηνικά – «Καθοριστική πρόοδος»

Ο υπουργός Εξωτερικών του Ομάν ανακοινώνει νέες τεχνικές συζητήσεις στη Βιέννη την επόμενη εβδομάδα για το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν μετά από πρόοδο στη Γενεύη.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Οι συνομιλίες μεταξύ των ΗΠΑ και του Ιράν σημείωσαν σήμερα «σημαντική πρόοδο» στη Γενεύη, ενώ οι τεχνικές συζητήσεις για το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν έχουν προγραμματιστεί για την επόμενη εβδομάδα στη Βιέννη, δήλωσε ο υπουργός Εξωτερικών του Ομάν, Μπαντρ Αλμπουσαΐντι.

 

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Γενεύη: Έληξαν οι διαπραγματεύσεις ΗΠΑ-Ιράν για τα πυρηνικά – «Καθοριστική πρόοδος»