SPORTS

Μπακασέτας μετά την πρόκριση του Παναθηναϊκού στους 16 του Europa League: «Υποφέραμε, αλλά το αξίζαμε το γα@@@»

Ο Μπακασέτας εκφράζει τη συγκίνηση και την περηφάνια του στα αποδυτήρια μετά τη δραματική νίκη επί της Βικτόρια Πλζεν και τα επόμενα βήματα με Ρεάλ Μπέτις.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο Παναθηναϊκός κατάφερε να πάρει το εισιτήριο για τους 16 του Europa League, αφού νίκησε στα πέναλτι τη Βικτόρια Πλζεν και στην παρακάμερα που ανέβασαν οι πράσινοι φαίνεται ο Μπακασέτας να μιλάει στα αποδυτήρια.

«Υποφέραμε πολύ αυτή τη χρονιά, αλλά το αξίζαμε το γαμ@@@», ανέφερε ο Τάσος Μπακασέτας στα αποδυτήρια του Παναθηναϊκού μετά την πρόκριση στην επόμενη φάση της διοργάνωσης.

Στο βίντεο της παρακάμερας φαίνονται οι αντιδράσεις των παικτών και του επιτελείου των πρασίνων κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά και οι ξέφρενοι πανηγυρισμοί μετά τη νίκη στη διαδικασία των πέναλτι.

 

Οι πράσινοι στη φάση των 16 του Europa League θα αντιμετωπίσουν τη Ρεάλ Μπέτις και θα παλέψει για την πρόκριση στις 8 καλύτερες ομάδες, με τους Ισπανούς να έχουν το ρόλο του φαβορί στο ζευγάρι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Μπακασέτας μετά την πρόκριση του Παναθηναϊκού στους 16 του Europa League: «Υποφέραμε, αλλά το αξίζαμε το γα@@@»