Ο Χρήστος Κόντης αποχωρεί από τον Παναθηναϊκό: «Η διαδρομή μου στην ομάδα ολοκληρώθηκε, εύχομαι κάθε επιτυχία»
Ο Χρήστος Κόντης αποχωρεί από τον Παναθηναϊκό μετά την άφιξη του Ράφα Μπενίτεθ, ευχαριστώντας όλους για τη συνεργασία και κοιτάζοντας μπροστά

Ο Χρήστος Κόντης αποχώρησε από τον Παναθηναϊκό, καθώς τη θέση του στην τεχνική ηγεσία ανέλαβε ο Ράφα Μπενίτεθ. Μέσω μηνύματος στα social media, ο Κόντης ευχαρίστησε τους συνεργάτες του και τον σύλλογο για την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία, εκφράζοντας ευγνωμοσύνη προς τους παίκτες και το προσωπικό. Ευχήθηκε στον Παναθηναϊκό επιτυχίες στο μέλλον και δήλωσε έτοιμος να αναζητήσει νέες ευκαιρίες και προκλήσεις στην καριέρα του.
Πιο αναλυτικά
Ο Χρήστος Κόντης έλυσε τη συνεργασία του με τον Παναθηναϊκό, μιας και έχει ήδη αναλάβει ο Ράφα Μπενίτεθ την τεχνική ηγεσία της ομάδας.
Με μήνυμά του στα social media ο Χρήστος Κόντης αποχαιρέτησε τον Παναθηναϊκό και πλέον όπως χαρακτηριστικά είπε θα κοιτάξει μπροστά τις νέες ευκαιρίες που θα εμφανιστούν στην καριέρα του.
«Η πορεία μου στον Παναθηναϊκό έφτασε στο τέλος της. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι συνεργάστηκαν μαζί μου σε αυτή την περίοδο. Είμαι ευγνώμων στους παίκτες, στο προσωπικό και σε όλους μέσα στον σύλλογο για την εμπιστοσύνη, τον επαγγελματισμό και τη συνεργασία τους.
Εύχομαι στον Παναθηναϊκό κάθε επιτυχία και μεγάλα επιτεύγματα στο μέλλον. Τώρα κοιτάζω μπροστά προς νέες ευκαιρίες και προκλήσεις, με την ίδια διάθεση, πάθος και αφοσίωση στη δουλειά μου», ανέφερε ο Έλληνας προπονητής στο αντίο στον Παναθηναϊκό.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.