Μοχαμάντ Μπαγκέρ Γκαλιμπάφ: Το Ιράν θα συνεχίσει να διαχειρίζεται τα Στενά του Ορμούζ
Ο επικεφαλής του ιρανικού κοινοβουλίου και των διαπραγματευτών με τις ΗΠΑ τόνισε ότι τα Στενά του Ορμούζ δεν θα επιστρέψουν στην προηγούμενη κατάσταση.

Ο Μοχαμάντ Μπαγκέρ Γκαλιμπάφ δήλωσε ότι το Ιράν θα συνεχίσει να έχει ρόλο στη διαχείριση των Στενών του Ορμούζ, υπογραμμίζοντας πως η στρατηγικής σημασίας θαλάσσια οδός δεν θα επιστρέψει στην προπολεμική κατάσταση. Παράλληλα, τόνισε ότι η Τεχεράνη θα σεβαστεί τους διεθνείς κανόνες, ενώ οι δηλώσεις του έγιναν στο πλαίσιο των επαφών για τον τερματισμό του πολέμου στη Μέση Ανατολή.
Πιο αναλυτικά
Το Ιράν θα συνεχίσει να «διαχειρίζεται» τα Στενά του Ορμούζ, δήλωσε χθες, Δευτέρα, ο Μοχαμάντ Μπαγκέρ Γκαλιμπάφ, σύμφωνα με κρατικό μέσο ενημέρωσης. Ο επικεφαλής του ιρανικού κοινοβουλίου και της ομάδας διαπραγματευτών με τις ΗΠΑ ανέφερε ότι η στρατηγικής σημασίας θαλάσσια οδός δεν θα επανέλθει στην κατάσταση που ίσχυε πριν από τον πόλεμο στη Μέση Ανατολή.
«Όλος ο κόσμος πρέπει να ξέρει ότι η διαχείριση των Στενών του Ορμούζ δεν θα είναι ποτέ αυτή που ήταν πριν από τον πόλεμο», είπε ο Γκαλιμπάφ, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων IRNA.
Ο ίδιος υπογράμμισε ότι η Τεχεράνη θα σεβαστεί τους διεθνείς κανόνες, αλλά θα έχει ρόλο στη διαχείριση της θαλάσσιας οδού.
«Βεβαίως οι διεθνείς κανόνες θα τηρηθούν, αλλά το Ιράν θα διαχειρίζεται τα Στενά του Ορμούζ», επέμεινε.
Τα Στενά του Ορμούζ έχουν στρατηγική σημασία για τη διεθνή ναυσιπλοΐα και τις ενεργειακές ροές. Οι δηλώσεις του Γκαλιμπάφ έγιναν στο πλαίσιο των επαφών για τον οριστικό τερματισμό του πολέμου στη Μέση Ανατολή.
Πηγές: AFP, ΑΠΕ-ΜΠΕ
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.