ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Είμαι το ΕΣΥ που επιθυμείς» – Το βίντεο του Άδωνι Γεωργιάδη για την ίδρυση νέων κέντρων ακτινοθεραπείας και ογκολογικών μονάδων

Ο Άδωνις Γεωργιάδης ανακοινώνει νέα κέντρα ακτινοθεραπείας μέσω ΕΣΠΑ, ενισχύοντας την πρόσβαση σε σύγχρονες θεραπείες σε μια προσπάθεια αναβάθμισης του ΕΣΥ.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

«Το ΕΣΥ όπως το θέλεις εσύ». Αυτό τονίζει ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης για το Εθνικό Σύστημα Υγείας σε ανάρτησή του στην οποία αναφέρεται στη δημιουργία νέων κέντρων ακτινοθεραπείας και ογκολογικών μονάδων, έργα που εντάσσονται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0, με τη χρηματοδότηση της Ε.Ε. NextGenerationEU.

«Ποιος είμαι; Είμαι η ελπίδα, το χαμόγελο που βρίσκεις ξανά όταν νομίζεις πως όλα χάθηκαν. Είμαι αυτός που θα σου πιάσει το χέρι και αυτός που θα σου αγγίξει την καρδιά. Είμαι ο δρόμος που θα σε πάει πίσω σε αυτούς που αγαπάς. Ποιος είμαι; Είμαι το ΕΣΥ που προχωρά στη δημιουργία νέων κέντρων ακτινοθεραπείας και ογκολογικών μονάδων με στόχο περισσότεροι ασθενείς να έχουν πρόσβαση σε σύγχρονες θεραπείες. Είμαι ένα ΕΣΥ όπως το θέλεις ΕΣΥ» ακούγεται στο βίντεο το οποίο δημοσιεύει ο κ. Γεωργιάδης.

 

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

«Είμαι το ΕΣΥ που επιθυμείς» – Το βίντεο του Άδωνι Γεωργιάδη για την ίδρυση νέων κέντρων ακτινοθεραπείας και ογκολογικών μονάδων