ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Συρίγος: Αν ο Μπελέρης εκπέσει θα επέλθει επιδείνωση των σχέσεων Ελλάδας-Αλβανίας

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Στα Τίρανα βρέθηκε ο Άγγελος Συρίγος για να επισκεφτεί στις φυλακές τον δήμαρχο Χειμάρρας, Φρέντη Μπελέρη, εκπροσωπώντας την Ελληνική κυβέρνηση. Έξω από τις εγκαταστάσεις των φυλακών μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψης, ο κ. Συρίγος έκανε δηλώσεις στα αλβανικά ΜΜΕ όπου ανέφερε τα παρακάτω: Ήρθα εκ μέρους της Ελληνικής Κυβέρνησης και του κόμματος της ΝΔ για να δω τον εκλεγμένο δήμαρχο Χειμάρρας που βρίσκεται στη φυλακή για σχεδόν 3 μήνες. Η αποτυχία των αλβανικών αρχών να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα για την απελευθέρωσή του ή να τον αφήσουν να ορκιστεί, δημιουργεί πολύ σοβαρό κίνδυνο απομάκρυνσής του από το γραφείο του δημάρχου. Αυτό θα προκαλέσει σοβαρή επιδείνωση των σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών. Εδώ έχουμε τρία ζητήματα. Το πρώτο του κράτους δικαίου, το δεύτερο είναι το τεκμήριο της αθωότητας και το τρίτο ο σεβασμός των πολιτικών δικαιμάτων. Θα μιλήσω για το τρίτο θέμα. Δεν είναι κατανοητό από εμάς και την ΕΕ γιατί ένας άνθρωπος που έχει εκλεγεί και δεν έχει περάσει από κανένα δικαστήριο δεν μπορεί να πάει στο γραφείο του δημάρχου να ορκιστεί. Είναι σοβαρό θέμα για εμάς. Και δεν έχει να κάνει με το ότι είναι στη φυλακή. Τα θέματα αυτά λαμβάνονται σοβαρά υπόψη από την ΕΕ και ενδέχεται να ενταχθούν στην ένταξη της Αλβανίας στην ΕΕ και στις διαπραγματεύσεις που πρόκειται να ξεκινήσουν πολύ σύντομα. Κράτους δικαίου, τεκμήριο της αθωότητας και σεβασμός των πολιτικών δικαιμάτων.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Συρίγος: Αν ο Μπελέρης εκπέσει θα επέλθει επιδείνωση των σχέσεων Ελλάδας-Αλβανίας