ΕΛΛΑΔΑ

Καλαμάτα: Ποδηλάτες διαρρήκτες επιτέθηκαν στο ΚΤΕΛ – Ξήλωσαν παράθυρο με λοστό

Τέσσερις διαρρήκτες με ποδήλατα προκάλεσαν φθορές και έκλεψαν 200 ευρώ από γραφεία του ΚΤΕΛ Καλαμάτας, ενώ αντιμετώπισαν το συναγερμό κινούμενοι χαμηλά στο έδαφος.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Στόχος διάρρηξης έγιναν τα γραφεία του Αστικού ΚΤΕΛ Καλαμάτας, όταν τα ξημερώματα προχθές τέσσερα άτομα εισέβαλαν στον χώρο.

Οι δράστες που μπήκαν στα γραφεία του Αστικού ΚΤΕΛ της Καλαμάτας, έχοντας καλυμμένα τα πρόσωπά τους, προκάλεσαν εκτεταμένες φθορές, καταστρέφοντας τα προστατευτικά κάγκελα και αφαιρώντας παράθυρο προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση στο εσωτερικό. Από τα γραφεία αφαίρεσαν χρηματικό ποσό ύψους περίπου 200 ευρώ.

Η δράση τους καταγράφηκε από το σύστημα καμερών ασφαλείας, με τις κινήσεις τους να μαρτυρούν ότι γνώριζαν την ύπαρξη συναγερμού, τον οποίο προσπάθησαν να αποφύγουν κινούμενοι χαμηλά στο έδαφος. Το περιστατικό σημειώθηκε σε ιδιαίτερα πολυσύχναστο σημείο της πόλης, περίπου στις 2 τα ξημερώματα.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι τέσσερις έφτασαν στο σημείο χρησιμοποιώντας ποδήλατα και παρέμειναν για αρκετή ώρα προσπαθώντας να μπουν στον χώρο.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Καλαμάτα: Ποδηλάτες διαρρήκτες επιτέθηκαν στο ΚΤΕΛ – Ξήλωσαν παράθυρο με λοστό