ΕΛΛΑΔΑ

Ο Άδωνις Γεωργιάδης διαγνώστηκε θετικός στον κορονοϊό

Ο υπουργός Υγείας διαγνώστηκε θετικός στον ιό και παραμένει στο σπίτι με υψηλό πυρετό

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, διαγνώστηκε με κορονοϊό και παρουσιάζει υψηλό πυρετό, παραμένοντας στο σπίτι του.

Στη διάρκεια τηλεδιάσκεψης σε συνέδριο του ΣΦΕΕ, ενημέρωσε ότι δεν θα μπορεί να εργαστεί στο γραφείο του για τις επόμενες ημέρες.

Πιο αναλυτικά

Με κορονοϊό διαγνώστηκε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Ο υπουργός Υγείας ταλαιπωρείται από υψηλό πυρετό και παραμένει στο σπίτι του.

Μάλιστα, συμμετείχε σε συνέδριο του ΣΦΕΕ μέσω τηλεδιάσκεψης όπου και ενημέρωσε ότι προσβλήθηκε από τον COVID και δεν θα μπορεί να βρίσκεται στο γραφείο του στο υπουργείο για λίγες μέρες.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης διαγνώστηκε θετικός στον κορονοϊό