ΔΙΕΘΝΗ

Σερβία: Στους 16 οι νεκροί από το δυστύχημα στον σταθμό του Νόβι Σαντ – Υπέκυψε στα τραύματά του κι ένας έφηβος

Στους 16 ανέρχονται οι νεκροί από το δυστύχημα στον σιδηροδρομικό σταθμό του Νόβι Σαντ, καθώς υπέκυψε και ένας έφηβος στα τραύματά του.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Στον σιδηροδρομικό σταθμό του Νόβι Σαντ, η τραγωδία από την κατάρρευση στεγάστρου συνεχίζεται, καθώς ο αριθμός των θυμάτων ανήλθε στους 16 μετά τον θάνατο ενός 19χρονου εφήβου που υπέκυψε στα τραύματά του.

Το νοσοκομείο ανακοίνωσε ότι, παρά τις προσπάθειες του ιατρικού προσωπικού, ο νεαρός δεν κατάφερε να επιβιώσει.

Η είδηση έχει προκαλέσει θλίψη και οργή στην τοπική κοινωνία, με πολλούς να ζητούν ευθύνες για το δυστύχημα.

Πιο αναλυτικά:

Ο απολογισμός του δυστυχήματος που συνέβη την 1η Νοεμβρίου στον σιδηροδρομικό σταθμό του Νόβι Σαντ στη Σερβία αυξήθηκε σήμερα στους 16, μετά τον θάνατο ενός εφήβου που είχε τραυματιστεί από την κατάρρευση στεγάστρου του σταθμού, όπως ανακοίνωσε το νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν.

«Παρ’ όλα τα μέτρα που ελήφθησαν και τη μέγιστη αφοσίωση του προσωπικού μας, ο ασθενής υπέκυψε στα πολύπλοκα τραύματά του και στις επιπλοκές που προήλθαν από αυτά. Υποβάλλουμε τα πιο ειλικρινή συλλυπητήριά μας στην οικογένεια του εκλιπόντος», αναφέρει το νοσοκομείο σε μια ανακοίνωση που δημοσιοποίησε στον ιστότοπό του.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Σερβία: Στους 16 οι νεκροί από το δυστύχημα στον σταθμό του Νόβι Σαντ – Υπέκυψε στα τραύματά του κι ένας έφηβος