Βαλένθια: Πάρτι στην κατάμεστη «Roig Arena» για την πρωταθλήτρια Ισπανίας – Ο Γιαν Μοντέρο αποχαιρέτησε τους οπαδούς
Η ομάδα του Πέδρο Μαρτίνεθ γιόρτασε το δεύτερο πρωτάθλημα ACB στην κατάμεστη Roig Arena, ενώ ο Γιαν Μοντέρο αποχαιρέτησε τους οπαδούς της Βαλένθια.

Η Βαλένθια γιόρτασε με μια εντυπωσιακή φιέστα στη γεμάτη «Roig Arena» την κατάκτηση του δεύτερου πρωταθλήματος της ιστορίας της στην ACB, μετά τη νίκη της επί της Μπαρτσελόνα με 3-1 στους τελικούς. Σε κλίμα αποθέωσης από τους οπαδούς, ο Γιαν Μοντέρο αποχαιρέτησε την ομάδα, εκφράζοντας τη συγκίνησή του για την αποχώρησή του, με τον Ολυμπιακό να ετοιμάζεται να τον εντάξει στο ρόστερ του.
Πιο αναλυτικά
Η Βαλένθια έλαμψε στη φετινή ACB. Η ομάδα του Πέδρο Μαρτίνεθ κέρδισε την Μπαρτσελόνα με 3-1 στους τελικούς της ισπανικής λίγκας μπάσκετ και κατέκτησε το δεύτερο πρωτάθλημα της ιστορίας της, σηκώνοντας το τρόπαιο στην έδρα των Καταλανών.
Η Βαλένθια θέλησε να γιορτάσει την επιτυχία της και με τον δικό της κόσμο. Έτσι, το βράδυ της Πέμπτης (25.06.2026) η “Roig Arena” γέμισε ασφυκτικά από τους “τρελαμένους” οπαδούς της ομάδας, για ένα “πορτοκαλί” πάρτι τίτλου!
Entró el capitán
Entró el trofeo¡Y ASÍ SE CELEBRA EN EL ROIG ARENA QUE @valenciabasket ES CAMPEÓN DE LA #LigaEndesa 2025-26!
| #PlayoffLigaEndesa pic.twitter.com/FSA6AcHePR
— Liga Endesa (@ACBCOM) June 25, 2026
Να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη ομάδα θα “διαλυθεί” το επόμενο διάστημα, ενόψει της νέας σεζόν. Ο Μπράξτον Κι θα πάρει μετεγγραφή στη Φενέρμπαχτσε, ο Ολυμπιακός κάνει δικό του -όπως όλα δείχνουν- τον Ζαν Μοντέρο, ενώ αναμένονται κι άλλες αποχωρήσεις.
Παρόλα αυτά, για μία τελευταία φορά, η Βαλένθια του Πέδρο Μαρτίνεθ μαζεύτηκε στην Roig Arena όπου μεγαλούργησε φέτος και πανηγύρισε έξαλλα τον τίτλο του πρωταθλήματος, με την ιαχή “Campeones, campeones” να δονεί την ατμόσφαιρα.
Una vez más, el Roig Arena teñido de naranja.
Increíble esta imagen, lleno para celebrarlo todos juntos #PlayoffLigaEndesa | @valenciabasket pic.twitter.com/6mFvDAJuBa
— Liga Endesa (@ACBCOM) June 25, 2026
Ο Γιαν Μοντέρο, ο οποίος πήρε τη Βαλένθια από το χέρι και την οδήγησε στην κατάκτηση της ACB, αποχαιρέτησε τον ισπανικό σύλλογο στη διάρκεια της φιέστας, Η επόμενη σεζόν αβαμένεται να τον βρει στην Ελλάδα με τη φανέλα του Ολυμπιακού.
Las palabras de despedida de Jean Montero de @valenciabasket
Lo hace con una Supercopa y una Liga Endesa bajo el brazo pic.twitter.com/HEpuqdtr69
— Gigantes del Basket (@GIGANTESbasket) June 25, 2026
“Παρόλο που οι δρόμοι μας χωρίζουν, πάντα θα κουβαλάω τη Βαλένθια στην καρδιά μου”, είπε μεταξύ άλλων.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.